Er maven sunken???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

JonTri

Laijona Äiti skriver:

WHAT 4 UGER???

Synes altid den gør det 1-2 uger før - Dog har jeg ikke selv født men af alle dem jeg kender.

hmm..

Der er vel ingen regler uden undtagelser. Min sank i søndags og nu gør det sgu ondt! Ska skannes torsdag, så måske de kan se om der er noget undervejs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

JonTri

M&R skriver:

ja det sage min veninde også, og så tænkte jeg yes, fedest så kommer vi lige over søsters bryllup og så en uge før tid, men men men, hun gik 14 dage over

Jeg er også mere hængebuesvin nu og håber sgu da at smide ungen om 4 uger. Ak man har liv at håbe!

Anmeld

8. maj 2012

M&R

JonTri skriver:

Jeg er også mere hængebuesvin nu og håber sgu da at smide ungen om 4 uger. Ak man har liv at håbe!

Kan se du er sunken... spændende... efter msven er sunken har jeg de vildeste pluk veer så ee spændt på hvad jordmor siger på torsdag... hvordan kan det være at du skal scannes?

Anmeld

8. maj 2012

lio

JonTri skriver:

Der er vel ingen regler uden undtagelser. Min sank i søndags og nu gør det sgu ondt! Ska skannes torsdag, så måske de kan se om der er noget undervejs.

Ihh.. hvor spændende.. det er en super nervepirrende tid vi er kommet til.

Anmeld

8. maj 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Ja os fordi man ikke aner hvad der er i vente... må nok sige at min manf ikke syntes det var så sjovt da jeg ringede for at høre om han ikke snart kom hjem... havde det bare så skidt og tænkte at hvis det ik gik over sp måtte jeg ha fat i jm... men så forsvandt det heldigvis igrn:-):-)

Anmeld

8. maj 2012

JonTri

Laijona Äiti skriver:

ja... snart er der babyer i lange baner.

Anmeld

8. maj 2012

JonTri

M&R skriver:

Kan se du er sunken... spændende... efter msven er sunken har jeg de vildeste pluk veer så ee spændt på hvad jordmor siger på torsdag... hvordan kan det være at du skal scannes?

Hej. Ha ja... min søde mand sagde... SÅ nu ligger dine patter ikke længere på maven...
Og jeg kan mærke at der er mere tryk på, når jeg rejser mig og det gør nas... men om hovedet står fast ved jeg ikke... jeg er jo en garvet rotte, så egentlig sku hovedet stå fast senere.

Jeg skal også til jm torsdag - og skanning. Skal skannes fordi jeg har to komplicerede fødsler og efterforløb bag mig... Havde fx ikke vand nok ved nr to og nummer et endte i aks og indlæggelse på neonatal i 11 dage... den lille var indlagt i to dage...

Anmeld

8. maj 2012

lio

M&R skriver:

Ja os fordi man ikke aner hvad der er i vente... må nok sige at min manf ikke syntes det var så sjovt da jeg ringede for at høre om han ikke snart kom hjem... havde det bare så skidt og tænkte at hvis det ik gik over sp måtte jeg ha fat i jm... men så forsvandt det heldigvis igrn:-):-)

Det var godt det gik i sig selv. kender godt det med at blive lidt nervøs når det pludseligt gør mega ondt.

Anmeld

8. maj 2012

lio

JonTri skriver:

ja... snart er der babyer i lange baner.

Ja, osse i den grad.

Anmeld

9. maj 2012

M&R

JonTri skriver:

Hej. Ha ja... min søde mand sagde... SÅ nu ligger dine patter ikke længere på maven...
Og jeg kan mærke at der er mere tryk på, når jeg rejser mig og det gør nas... men om hovedet står fast ved jeg ikke... jeg er jo en garvet rotte, så egentlig sku hovedet stå fast senere.

Jeg skal også til jm torsdag - og skanning. Skal skannes fordi jeg har to komplicerede fødsler og efterforløb bag mig... Havde fx ikke vand nok ved nr to og nummer et endte i aks og indlæggelse på neonatal i 11 dage... den lille var indlagt i to dage...

Ha ha:-) sødt sagt ellers:-):-) he he:-)
de er bare så skønne de mænd:-)

Åhhh derfor. så er det jo fint at de holder lidt ekstra øje... det er lidt sjovt at skulle til jordmoder nu når det kommer så tæt på:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.