Er maven sunken???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

M&R

Hej piger:-)
vågnede imorges og tænkte... hængebuesvin i stedet for flodhest:-D
tror da nok lige der er sket noget natten over... Var lidt i tvivl men så sagde et par veninder at de os kunne se det... og hende nede på shell hvor jeg køber min elskede slush ice sagde det også så der må jo være noget om det...
Men puha nu kommer det godt nok tæt på... er så splndt men også nervøs... for selvom det kan være snart kan der jo stadig gå laaang tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

tror da nok lige der er sket noget natten over... Var lidt i tvivl men så sagde et par veninder at de os kunne se det... og hende nede på shell hvor jeg køber min elskede slush ice sagde det også så der må jo være noget om det...
Men puha nu kommer det godt nok tæt på... er så splndt men også nervøs... for selvom det kan være snart kan der jo stadig gå laaang tid...

Hehe, min er også sunken - så du er ikke alene om at være et hængebugsvin..  Det kom dog ikke så drastisk over natten, men maven er absolut pænest oppe fra, og IKKE fra siden af - her er det kommet snigende..

Anmeld

4. maj 2012

JonTri

Har hørt at man siger, at når maven er sunket går der 4 uger så føder man:-)

Anmeld

4. maj 2012

pemiro

Min hænger også laaaangt mere nede nu, det er kommet i løbet af nogle dage sidste uge.. Nu kan min bh sidde som den plejer, uden maven er i vejen, og bebs han sparker midt på maven i stedet for oppe ved ribbenene nU -> SKØNT!!!

Så noget er der også sket her

Anmeld

4. maj 2012

Team Putte

M&R skriver:

Sejt alligevel

Kender godt til det med at det kommer "skræmmende" tæt på lige pludselig

Anmeld

6. maj 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

Hehe, min er også sunken - så du er ikke alene om at være et hængebugsvin..  Det kom dog ikke så drastisk over natten, men maven er absolut pænest oppe fra, og IKKE fra siden af - her er det kommet snigende..

he he fedt så kan vi lave en klub for svinene det er bare vildt underligt at det bare er kommet sådan lige pludselig... fik jo nærmest et chok...

Anmeld

6. maj 2012

M&R

JonTri skriver:

ja det sage min veninde også, og så tænkte jeg yes, fedest så kommer vi lige over søsters bryllup og så en uge før tid, men men men, hun gik 14 dage over

Anmeld

6. maj 2012

M&R

pemiro skriver:

Min hænger også laaaangt mere nede nu, det er kommet i løbet af nogle dage sidste uge.. Nu kan min bh sidde som den plejer, uden maven er i vejen, og bebs han sparker midt på maven i stedet for oppe ved ribbenene nU -> SKØNT!!!

Så noget er der også sket her

ja det er det fedeste men nu syntes jeg så tilgængæld at jeg ikke kan nå mine fødder, det kunne jeg godt før... så det er lidt nitte, men hvad det er jo positivt af maven rykker ned ad er lige blevet faster idag til en lille dreng, så nu kan jeg virkelig mærke at jeg glæder mig

Anmeld

6. maj 2012

M&R

Team Putte skriver:

Sejt alligevel

Kender godt til det med at det kommer "skræmmende" tæt på lige pludselig

ja helt vildt... det blir så skønt, og meget udfordrende

Anmeld

6. maj 2012

lio

JonTri skriver:

WHAT 4 UGER???

Synes altid den gør det 1-2 uger før - Dog har jeg ikke selv født men af alle dem jeg kender.

hmm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.