Der dumper tøj ind hele tiden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

B&J

vi havde rigtig rigtig meget men daniel vokser heller ikke så hurtig vi have også vildt meget i str 50 da han var så lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Kvist

Det er altså bare super hygge når posten har pakker med.. Jeg bruger også TS rigtig meget selv, både som køber og sælger.. Og for det tøj jeg sælger købes der andet, så det løber næsten rundt med tøj til Albert..

Anmeld

3. maj 2012

Nattøs

Puha har på ingen måde styr på, hvor meget tøj jeg har i forskellige størrelser ved bare vi har 3 store skuffer fyldt med baby tøj og 1 skuffe med varmt overtøj Og tør jeg sige, at der er MERE på vej. Vi får lige 3-5 store sække tøj mere inden pigebarnet bliver født. 

Må jeg have lov til at sige, at vi har tilladt os at være ekstramt kræsen med tøjet, simpelthen fordi at vi ender op med en kæmpe lager af tøj hehe.. 

Og det er lige fra små størrelser til store størrelser.

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Ja, det er nok let genkendeligt når man anvender samme billede hehe

Måske du skal have fat i lidt bukser - vi ved jo heller aldrig hvordan sommeren bliver og der vil jo være kolde aftner, så lidt lunt tøj vil nok ikke være en dum idé at købe  Eller et par sommerdragter.

/Fenja

Præcis  

Ja, tænker også jeg skal have nogle flere par, og nogle trøjer, heldragter uden fødder og nogle sommerdragter

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Kvist skriver:

Det er altså bare super hygge når posten har pakker med.. Jeg bruger også TS rigtig meget selv, både som køber og sælger.. Og for det tøj jeg sælger købes der andet, så det løber næsten rundt med tøj til Albert..

Fedt når man kan få det til at løbe rundt (mere eller mindre)

Jeg har dog ikke rigtig noget børnetøj at sælge, da jeg har foræret det meste væk til en veninde Hun skal have til efteråret og det passer med det tøj Lærke havde da hun var lille (hun er fra oktober), så at købe brugt er en god måde at spare på

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Nattøs skriver:

Puha har på ingen måde styr på, hvor meget tøj jeg har i forskellige størrelser ved bare vi har 3 store skuffer fyldt med baby tøj og 1 skuffe med varmt overtøj Og tør jeg sige, at der er MERE på vej. Vi får lige 3-5 store sække tøj mere inden pigebarnet bliver født. 

Må jeg have lov til at sige, at vi har tilladt os at være ekstramt kræsen med tøjet, simpelthen fordi at vi ender op med en kæmpe lager af tøj hehe.. 

Og det er lige fra små størrelser til store størrelser.

Uhh det kender jeg altså godt

Jeg er selv ekstremt kræsen, men det er mere fordi at jeg er sådan en af dem der har tøjmærker jeg bare ikke kan lide, og det gælder både dyre og billige mærker  Og så ser jeg bare ingen pointe i at det ligger i skabet og ikke bliver brugt

Anmeld

4. maj 2012

Nattøs

AnnaKJ skriver:

Uhh det kender jeg altså godt

Jeg er selv ekstremt kræsen, men det er mere fordi at jeg er sådan en af dem der har tøjmærker jeg bare ikke kan lide, og det gælder både dyre og billige mærker  Og så ser jeg bare ingen pointe i at det ligger i skabet og ikke bliver brugt

Her er det ikke kræsen med mærker, men hvor slidt tøjet er:-) så det der ligger i skufferne, ligner nydt :-)

Anmeld

5. maj 2012

modesty

Jeg købte alt for meget i str. 56 og 62. Men hvis det er barn nummer 2 og du har prøvet det før, kan du vel huske hvad for noget tøj du bedst kunne lide?

Jeg ville umiddelbart regne med halvanden til to måneder i str. 56. Også selvom baby bliver mindre end storesøsteren. Og jeg ville købe cirka 5 stk. af hver ting: 5 kortærmede bodyer, 5 langærmede bodyer, 5 heldragter, 5 par bukser. 

Så har du i hvert fald rigeligt til den første tid, og så kan du jo altid købe ekstra over nettet når du får bedre overblik over hvad du bruger mest.

Den første måned var jeg gladest for bodyer der kan åbnes foran, da min dreng hadede at få dem trukket over hovedet. 

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

modesty skriver:

Jeg købte alt for meget i str. 56 og 62. Men hvis det er barn nummer 2 og du har prøvet det før, kan du vel huske hvad for noget tøj du bedst kunne lide?

Jeg ville umiddelbart regne med halvanden til to måneder i str. 56. Også selvom baby bliver mindre end storesøsteren. Og jeg ville købe cirka 5 stk. af hver ting: 5 kortærmede bodyer, 5 langærmede bodyer, 5 heldragter, 5 par bukser. 

Så har du i hvert fald rigeligt til den første tid, og så kan du jo altid købe ekstra over nettet når du får bedre overblik over hvad du bruger mest.

Den første måned var jeg gladest for bodyer der kan åbnes foran, da min dreng hadede at få dem trukket over hovedet. 

Selvfølgelig kan jeg huske hvad jeg havde til Lærke. Men da Lærke var efterårs/vintersbarn, og dette bliver et sommerbarn, så er der jo forskel på hvad vi skal have købt, og synes umiddelbart det er svært at finde ud af til et sommerbarn, da vi både kan risikere en varm sommer, men også en kølig sommer med meget regn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.