Der dumper tøj ind hele tiden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

AnnaK89

De sidste 3 dage har jeg modtaget 3 pakker med tøj til baby

Jeg er efterhånden blevet rigtig glad for trendsales og køb herinde på baby.dk

Havde aldrig troet, at jeg skulle købe brugt tøj til mine børn, men hvor er det dog en god måde at spare penge på, samtidig med at det er kvalitetstøj der bare holder

Og alt tøj jeg har modtaget indtil videre, er bare rigtig fint - på 90% af det, kan man slet ikke se at det har været brugt

Lige et spg - hvor meget og hvad har i købt i str. 56? Har ikke selv så meget og det er ved at være på tide, at jeg får fat i det Baby kommer jo indenfor 5-10 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Røverdatter

Uuuuh vi har også fået rigtig meget - min storesøster har to børn, hvoraf den sidstfødte er et år ældre end min søn - så vi får alt det lækre tøj hendes søn ikke passer mere Det er super skønt at arve tøj, eller købe brugt

Str. 56 købte vi heller ikk så meget af, da vi arvede en del - og fik en del i barselsgaver. Men vores søn brugte kun str. 56 i 2 uger, han var nemlig 56 cm da han blev født  

Men ja, det er fantastisk skønt med billigt, brugt børnetøj!

Anmeld

3. maj 2012

Fenja09

Jeg er også blevet flittig køber af babytøj på TS, det er dejligt nemt og man kan købe nogle lækre ting billigt!  Jeg venter 5 pakker her inden for de næste dage

Kan desværre slet ikke huske, hvor meget tøj vi havde i str 56, da vi lånte en sæk af vores naboer, havde selvfølgelig købt lidt selv, men vi havde meget. Vores datter brugte så også str 56 i ca 2 måneder.

/Fenja

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

Jeg giver dig ret, i det med det brugte.. Det er bare i rigtig fin stand, alt det jeg har modtaget også! Også fra trendsales..

I størrelse 56, har jeg faktisk rigtig meget.. Min mor siger jeg har for meget, men jeg syntes det er svært at sige hvor meget sådan en lille baby bruger..

Anmeld

3. maj 2012

foto på lærred

Her brugte hun kun størrelse 56 i et par uger og levede næsten kun i sparkedragter med lynlås.

Jeg havde alt for meget til babys første halve år. Heldigvis har jeg to piger så det kunne blive brugt igen. Men alligevel.. Jeg ville langt fra købe så meget hvis jeg vidste hvor kort tid de bruger de forskellige ting.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Himmelsmil skriver:

Uuuuh vi har også fået rigtig meget - min storesøster har to børn, hvoraf den sidstfødte er et år ældre end min søn - så vi får alt det lækre tøj hendes søn ikke passer mere Det er super skønt at arve tøj, eller købe brugt

Str. 56 købte vi heller ikk så meget af, da vi arvede en del - og fik en del i barselsgaver. Men vores søn brugte kun str. 56 i 2 uger, han var nemlig 56 cm da han blev født  

Men ja, det er fantastisk skønt med billigt, brugt børnetøj!

Hold da op Han var da virkelig lang

Umiddelbart tyder det på at baby i maven bliver lidt mindre end hendes storesøster var - Lærke var 53 cm og vejede 3720. 

Tror Lærke brugte str. 56 i 6-7 uger

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Jeg er også blevet flittig køber af babytøj på TS, det er dejligt nemt og man kan købe nogle lækre ting billigt!  Jeg venter 5 pakker her inden for de næste dage

Kan desværre slet ikke huske, hvor meget tøj vi havde i str 56, da vi lånte en sæk af vores naboer, havde selvfølgelig købt lidt selv, men vi havde meget. Vores datter brugte så også str 56 i ca 2 måneder.

/Fenja

Har godt set dit profilbilled derinde 

Men det er bare et rigtig godt sted at handle, og så synes jeg at de der vurderinger er rigtig gode til at give et billed af hvilken slags sælger det er man evt. handler med

Lærke brugte str. 56 i 6-7 uger tror jeg, og det tyder umiddelbart på at lillesøster bliver lidt mindre end hende.

Indtil videre har jeg kun 1 par bukser, 1 heldragt uden fødder (tænker det bliver for varmt her i sommer), og 8-10 bodys (både lange ærmer og korte), så skal da vist have købt noget mere, for det rækker da vist ikke så langt

Vi har ikke så meget vi kunne bruge fra Lærke, da hun er fra oktober, så meget af det er meget varmt tøj.

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Guldimaven skriver:

Jeg giver dig ret, i det med det brugte.. Det er bare i rigtig fin stand, alt det jeg har modtaget også! Også fra trendsales..

I størrelse 56, har jeg faktisk rigtig meget.. Min mor siger jeg har for meget, men jeg syntes det er svært at sige hvor meget sådan en lille baby bruger..

Ja det er svært at sige, men jeg vurderer lidt ud fra at de mener at lillesøster bliver lidt mindre end Lærke. Lærke var 3720 g og 53 cm, og brugte str. 56 i 6-7 uger tror jeg. 

Så mon ikke det bliver lidt det samme med lillesøster.

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

foto på lærred skriver:

Her brugte hun kun størrelse 56 i et par uger og levede næsten kun i sparkedragter med lynlås.

Jeg havde alt for meget til babys første halve år. Heldigvis har jeg to piger så det kunne blive brugt igen. Men alligevel.. Jeg ville langt fra købe så meget hvis jeg vidste hvor kort tid de bruger de forskellige ting.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Ja det er så forskelligt hvor lang tid de små bruger det, men har slet ikke særlig meget.

Indtil videre har jeg kun 1 par bukser, 1 heldragt uden fødder (tænker det bliver for varmt her i sommer), og 8-10 bodys (både lange ærmer og korte), så skal da vist have købt noget mere, for det rækker da vist ikke så langt 

Lærke var oktoberbarn, så der var ikke meget vi kunne bruge af hendes tøj, da det vil være alt for varmt, og noget var bare ikke så pænt mere.

Anmeld

3. maj 2012

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Har godt set dit profilbilled derinde 

Men det er bare et rigtig godt sted at handle, og så synes jeg at de der vurderinger er rigtig gode til at give et billed af hvilken slags sælger det er man evt. handler med

Lærke brugte str. 56 i 6-7 uger tror jeg, og det tyder umiddelbart på at lillesøster bliver lidt mindre end hende.

Vi har ikke så meget vi kunne bruge fra Lærke, da hun er fra oktober, så meget af det er meget varmt tøj.

Ja, det er nok let genkendeligt når man anvender samme billede hehe

Måske du skal have fat i lidt bukser - vi ved jo heller aldrig hvordan sommeren bliver og der vil jo være kolde aftner, så lidt lunt tøj vil nok ikke være en dum idé at købe  Eller et par sommerdragter.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.