Ondt i lænden - kun knap 8 uger henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss BananaHammock skriver:

Åh nej lyder da ubehageligt. Hvordan føles det med dit bækkenløsning. Føles det også som stråler fra ben og op, eller omvendt fra mænd og ud i balderne?

Her er det helt tosset i højre side. Jeg har ondt i lænden, rigtig meget ned i ballen og helt ned i benet og ka faktisk også mærke det i foden, så det er lidt noget skod.

Jeg er pædagog i en døgn institution, for handicappet børn, så det er meget fysisk hårdt arbejde, med mange tunge løft osv. Havde fridage, hvor jeg ingenting ku, efter at ha været på arbejde. Det hjalp rigtig meget, da jeg blev deltidssygemeldt. Har heldigvis optjent 11/2 uges afspaserning, så har fri indtil min barsel starter her d8/5. Dejligt! 

Går til fys 2-3 gange om ugen og det er guld værd! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Her er det helt tosset i højre side. Jeg har ondt i lænden, rigtig meget ned i ballen og helt ned i benet og ka faktisk også mærke det i foden, så det er lidt noget skod.

Jeg er pædagog i en døgn institution, for handicappet børn, så det er meget fysisk hårdt arbejde, med mange tunge løft osv. Havde fridage, hvor jeg ingenting ku, efter at ha været på arbejde. Det hjalp rigtig meget, da jeg blev deltidssygemeldt. Har heldigvis optjent 11/2 uges afspaserning, så har fri indtil min barsel starter her d8/5. Dejligt! 

Går til fys 2-3 gange om ugen og det er guld værd! Vh stine

Av av - også oveni at maven foran vejer. Puhh håber ikke det er det jeg har. Mit forsvinder heldigvis efter hvile, så det opstår kun når jeg har gået/stået i længere tid.

Med skønt du kan gå fra lidt før!

Anmeld

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss BananaHammock skriver:

Av av - også oveni at maven foran vejer. Puhh håber ikke det er det jeg har. Mit forsvinder heldigvis efter hvile, så det opstår kun når jeg har gået/stået i længere tid.

Med skønt du kan gå fra lidt før!

Syntes heldigvis ik maven er så slem endnu og har ellers en rigtig nem graviditet. Ska bare lige huske at undgå nogle bestemte ting. Så må huset bare rode lidt mere end normalt, da støvsugning og gulvask, ik står højest på min liste over ting, jeg ka bruge mi. Energi på... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.