Jordmoder i går 38+4 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Uh lige dagen før mig så får vi to meget jævnaldrene børn igen.. Kunne altså være sjovt hvis i så os fik en dreng denne gang

Ja, det kunne det virkeligt. Det er godt nok pudsigt at vi haft termin så tæt på hinanden både første og anden gang .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Præcis alle siger, + alt hvad man læser siger man er ikke i tvivl om når de endelig kommer, de berømte veer..
Men det tror jeg altså godt man kan være

Hvordan fandt du ud af sidst at det faktisk var veer?

tak, lige så snart jeg engang har født sender jeg det retur med det samme (hvis du har været så uheldig ikke at have født endnu.)

Ringede til FG da den første "mærkelige" smerte meldte sig, JM jeg snakkede med spurgte så om det var veer jeg havde, øhhh det ved jeg ikke måtte jeg svare Hun var så så sød at hun gerne lige ville kigge på mig så kom ind og fik kørt en kurve og ja, det var veer

vil glæde mig til at få det retur

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

viben skriver:

Her har jeg de sidste to nætter haft snydeveer i 1½-2 timer... Hvor jeg til sidst har kunnet mærke at jeg skulle på toilettet, og så er det gået i stå herefter Ikke nok med at man bliver så skuffet, nu troede jeg jo lige! Så føler jeg mig bare også som den vildeste zombie... Håber der er energi til at føde når det rent faktisk går løs!

ej, sender en masse ve-støv så du kan få baby ud det er vist helt klart din tur når du er gået over tid

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Ja, det kunne det virkeligt. Det er godt nok pudsigt at vi haft termin så tæt på hinanden både første og anden gang .

ja det er ret sjovt, men hyggeligt at følges ad

Anmeld

4. maj 2012

JH12

tanja. skriver:

Ringede til FG da den første "mærkelige" smerte meldte sig, JM jeg snakkede med spurgte så om det var veer jeg havde, øhhh det ved jeg ikke måtte jeg svare Hun var så så sød at hun gerne lige ville kigge på mig så kom ind og fik kørt en kurve og ja, det var veer

vil glæde mig til at få det retur

Udviklede dine veer sig så senere til det smerte'helvede' man hører så meget om? Eller var de ikke så slemme.. Jeg håber godt nok jeg kan mærke det er veer når de kommer.. Hvilket jeg virkelig snart håber de gør

Anmeld

4. maj 2012

MariaJ

tanja. skriver:

ja det er ret sjovt, men hyggeligt at følges ad

I lige måde . Det kunne være sjovt at mødes med børnene engang. Mine forældre bor jo lige udenfor Esbjerg, så vi er indimellem på de kanter i lidt længere tid ad gangen.

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Udviklede dine veer sig så senere til det smerte'helvede' man hører så meget om? Eller var de ikke så slemme.. Jeg håber godt nok jeg kan mærke det er veer når de kommer.. Hvilket jeg virkelig snart håber de gør

jeps, efter et par timer havde jeg kraftige veer, meeeen vores lille Lærke var en driller, så havde veer fra fredag kl 14 ca til søndag hvor hun blev født 17.37, så håber det går bare LIDT stærkere denne gang

MEN nu skal du ikke lade dig skræmme, for sad med følelsen bagefter, var det DET, var det ikke VÆRRE?! Det gør selvfølgelig RØV ondt, og brølede da os som en anden ko da hovedet sku ud, men så syntes jeg ikke det var værre

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

MariaJ skriver:

I lige måde . Det kunne være sjovt at mødes med børnene engang. Mine forældre bor jo lige udenfor Esbjerg, så vi er indimellem på de kanter i lidt længere tid ad gangen.

uh ja det kunne altså være rigtig hyggeligt, du må sige til næste gang i nærmer jer byen

Anmeld

4. maj 2012

MariaJ

tanja. skriver:

uh ja det kunne altså være rigtig hyggeligt, du må sige til næste gang i nærmer jer byen

Det skal gøre . Jeg regner faktisk med at vi skal være der ca en måned til sommer, så jeg skal give lyd, når vi nærmer os.

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Det skal gøre . Jeg regner faktisk med at vi skal være der ca en måned til sommer, så jeg skal give lyd, når vi nærmer os.

så burde det være muligt at kunne finde en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.