Jordmoder i går 38+4 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Tak håber jeg virkelig Hvornår er det du har termin?

11. maj, så det er også snart opover her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Øv, det måtte da gerne lige udvikle sig..

Jamen som første gangs gravid, er jeg lidt i tvivl om hvad det er jeg skal mærke efter
Men jeg har haft nogle mens smerter den sidste uge, og i morges var det RIGTIG slemt, men ellers tror jeg ikke rigtig der har været noget..

Første gang var jeg os meget i tvivl, selv da jeg fik veer var jeg ikke sikker og denne gang går jeg os og grubler over om man nu kan huske hvordan de der veer føles... for selvom man siger man ikke er i tvivl så kan man godt være det i starten

sender lidt vestøv med retur billet

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

MariaJ skriver:

11. maj, så det er også snart opover her.

Uh lige dagen før mig så får vi to meget jævnaldrene børn igen.. Kunne altså være sjovt hvis i så os fik en dreng denne gang

Anmeld

4. maj 2012

EKBJ

tanja. skriver:

åh ja kunne dælme være dejligt hvis vi lige kunne poppe dem ud

Har hver aften den sidste uge haft en del trækninger i underliv og lænd og en masse mens smerter, meeeen gider det blive til mere??! NIKS

Hvad med dig? sker der noget der kunne betyde snarlig fødsel

Jeg har det på præcis samme måde!! (termin 8. maj) 

Jeg render ture i haven, vader op og ned af trappen men der sker ikke en skid heeh.. 

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

EKBJ skriver:

DDeDeteer

Jeg har det på præcis samme måde!! (termin 8. maj) 

Jeg render ture i haven, vader op og ned af trappen men der sker ikke en skid heeh.. 

Det er SÅ belastende!!

Her tumler jeg os bare ekstra meget med min datter og håber det sætter gang i noget

Anmeld

4. maj 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Det er SÅ belastende!!

Her tumler jeg os bare ekstra meget med min datter og håber det sætter gang i noget

Men alligevel så er det jo lige om hjørnet!!:-D

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

EKBJ skriver:

JJah

Men alligevel så er det jo lige om hjørnet!!:-D

Ja heldigvis, bliver fantastisk

Anmeld

4. maj 2012

JH12

tanja. skriver:

Første gang var jeg os meget i tvivl, selv da jeg fik veer var jeg ikke sikker og denne gang går jeg os og grubler over om man nu kan huske hvordan de der veer føles... for selvom man siger man ikke er i tvivl så kan man godt være det i starten

sender lidt vestøv med retur billet

Præcis alle siger, + alt hvad man læser siger man er ikke i tvivl om når de endelig kommer, de berømte veer..
Men det tror jeg altså godt man kan være

Hvordan fandt du ud af sidst at det faktisk var veer?

tak, lige så snart jeg engang har født sender jeg det retur med det samme (hvis du har været så uheldig ikke at have født endnu.)

Anmeld

4. maj 2012

viben

Her har jeg de sidste to nætter haft snydeveer i 1½-2 timer... Hvor jeg til sidst har kunnet mærke at jeg skulle på toilettet, og så er det gået i stå herefter Ikke nok med at man bliver så skuffet, nu troede jeg jo lige! Så føler jeg mig bare også som den vildeste zombie... Håber der er energi til at føde når det rent faktisk går løs!

Anmeld

4. maj 2012

JH12

viben skriver:

Her har jeg de sidste to nætter haft snydeveer i 1½-2 timer... Hvor jeg til sidst har kunnet mærke at jeg skulle på toilettet, og så er det gået i stå herefter Ikke nok med at man bliver så skuffet, nu troede jeg jo lige! Så føler jeg mig bare også som den vildeste zombie... Håber der er energi til at føde når det rent faktisk går løs!

ØV .. og kan se du er gået 6 dage over tiden allerede
Krydser fingre for der virkelig snart sker noget hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.