Scanning i uge 25

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

Anja

Dejligt at alt er super fint med baby ! Og ja, han er da vist lidt af en basse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Monica

Loggidut skriver:

OMG...

nu er jeg da lidt nysgerrig...var det hele vejen igennem med Gustav at den ikke virkede, eller var det kun til sidst?

Gud det har jeg da aldrig hørt om før....

Godt de holder øje med dig, og jeg håber da de fortsætter med at følge dig hele vejen igennem...

men flot at bebsen allerede er så stor, er du helt sikker på terminen?

De ved ikke med sikkerhed hvornår den holdt op med at virke, men mener de sidste 4 uger. Så der har han levet af hva der var... Og selvfølgelg tabt sig... Den stakkel, tænk hvis han var.. Du ved... Uha, godt at det gik godt

Da alt så ud som det skulle (Mangler dog lige at få svar på blodprøverne...) Skal jeg først scannes når jeg er i uge 32...

Og terminen, er 10000% sikker. Han er blevet til med lidt hjælp på en privat klinik i København...

Moni

Anmeld

17. april 2009

Monica

Mebach skriver:

Hmm...
Her går forhandlingerne altid pærelet.
Du ved, cølibat kan nemt føre til let overtalelse, eller Bøf og Blowis...

Mette, Mette...

Men det med cølibat har bestemt været i mine tanker hvis han ikke makker ret....

Har også nogle sorte selvsiddende, måske de skal op af skuffen...

Moni

Anmeld

18. april 2009

Tut

Jeg var ikke klar over de problemer med din moderkage da du fik gustav.

Det samme skete med min mor, da hun ventede mig. Jeg vejede kun 2100 og var 47 cm da jeg blev født 1 uge over termin. Hendes moderkage havde heller ikke virket ordenligt.

Vi snakkede faktisk om det da jeg ventede Noah, og der sagde hun at lægerne havde sagt til hende at hvis hun blev gravid igen, så var chancen for at det ville ske igen meget lille, da det ikke er noget man "fejler", altså det er ikke noget som ligger i ens gener. (hun fik dog aldrig flere)

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.