Gravid af præsæd?? (kort efter fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Hu hu   findes der noget der hedder pseudo trillinger ???

Hehe, der gør vel

Kender en som har PLANLAGTE pseudoFIRlinger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

morbibi

Lady Marion <3 skriver:

Herhjemme har vi brugt den metode i nærmest 6 år  den virker for os ,, vil dog lige tilføje at skulle jeg ved en fejltagelse gå hen og blive gravid ville barnet være velkomment ( ikke fordi vi prøver ) Men ville aldrig bruge abort som præventions middel .

Undskyld mit spørgsmål, men hvorfor bruge metoden, hvis det ikke er for at få et barn, når I alligevel ved, at det ikke kan bruges som sikker prævntion

Anmeld

3. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Årh men altså!! Det er sgi lidt pinligt det her (derfor ano)!

Jeg har født for 2 mdr siden og har endnu ikke fået første mens. Ammer ikke, og venter på at kunne starte på p-piller..

Vi har indtil videre brugt "stå-af-i-Roskilde" metoden som prævention ( jeg ved godt at det er en usikker metode, så ingen dunk i hovedet tak! )

Nå men er der nogen som er blevet gravid af præsæd? Og evt kort efter fødsel?
Er det rigtig at man er ekstra fertil kort efter fødsel?

Håber I vil stemme!

(skylder måske lige at sige at hvis jeg er gravid, har vi tænkt os at beholde dette barn også)

Ja, jeg blev gravid med min den mindste af præ-sæd. Vi havde ikke planlagt flere børn og jeg var sikker på, hvornår jeg havde ægløsning, så vi ventede til nogle dage efter og han trak sig ud og alligevel, kom der den skønneste datter til verden 9 mdr senere
Min læge sagde dengang, at jeg nok havde haft en sen ægløsning, ellers ville det jo ikke kunne ske (lige i mit tilfælde)

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Ja, jeg blev gravid med min den mindste af præ-sæd. Vi havde ikke planlagt flere børn og jeg var sikker på, hvornår jeg havde ægløsning, så vi ventede til nogle dage efter og han trak sig ud og alligevel, kom der den skønneste datter til verden 9 mdr senere
Min læge sagde dengang, at jeg nok havde haft en sen ægløsning, ellers ville det jo ikke kunne ske (lige i mit tilfælde)

Ja, det ER jo ikke en sikker metode! Men så længe man kan byden det/de barn/børn velkommen, så er det jo fint

Anmeld

3. maj 2012

Lady Marion <3

morbibi skriver:

Undskyld mit spørgsmål, men hvorfor bruge metoden, hvis det ikke er for at få et barn, når I alligevel ved, at det ikke kan bruges som sikker prævntion

Jamen man kan sige at for os virker den sikker , det har fungeret i 6 år , jeg er ikke så god til at indtage hormoner  Vil steriliseres når jeg bliver 40 år hvilket er om 6 mdr ... Skulle jeg mod forventning blive gravid så må det jo være " ment to be" og så skal den lille være velkommen ,, jeg har 3 børn og er glad for dem men ville også være glad for 4 .

Anmeld

3. maj 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Hehe, der gør vel

Kender en som har PLANLAGTE pseudoFIRlinger!

Jøsses   der må sgu være gang i gaden.

Anmeld

3. maj 2012

Lady Marion <3

Tildes mor skriver:

Tror endda der finder pseudo firlinger .. måske femlinger eller hvad det hedder :-)

hvis nu man får tvillinger og tvillinger eller tvillinger og trillinger

Ha ha det er vist pseudo

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jøsses   der må sgu være gang i gaden.

Det er der helt sikkert

Der er 15 mdr mellem dem!

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Bonus spørgsmål: nogen som ved hvad det kan betyde at ens udflåd bliver brunligt i en enkelt dag?

Jeg troede at det betød at min mens var på vej, men det ser ikke sådan ud!

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Opper lige...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.