Gravid af præsæd?? (kort efter fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gravid af af præsæd?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.033 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Anonym trådstarter

Årh men altså!! Det er sgi lidt pinligt det her (derfor ano)!

Jeg har født for 2 mdr siden og har endnu ikke fået første mens. Ammer ikke, og venter på at kunne starte på p-piller..

Vi har indtil videre brugt "stå-af-i-Roskilde" metoden som prævention ( jeg ved godt at det er en usikker metode, så ingen dunk i hovedet tak! )

Nå men er der nogen som er blevet gravid af præsæd? Og evt kort efter fødsel?
Er det rigtig at man er ekstra fertil kort efter fødsel?

Håber I vil stemme!

(skylder måske lige at sige at hvis jeg er gravid, har vi tænkt os at beholde dette barn også)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Mira0911

Man er meget fertil lige efter fødslen, der har man allerede den første ægløsning og det når man ikke at opdage... 

Anmeld

3. maj 2012

Skouboe

En af mine veninder blev gravid inden første mens - hun har to piger med 11 måneder imellem så det er ihvertfald muligt.

Anmeld

3. maj 2012

Lady Marion <3

Herhjemme har vi brugt den metode i nærmest 6 år  den virker for os ,, vil dog lige tilføje at skulle jeg ved en fejltagelse gå hen og blive gravid ville barnet være velkomment ( ikke fordi vi prøver ) Men ville aldrig bruge abort som præventions middel .

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Herhjemme har vi brugt den metode i nærmest 6 år  den virker for os ,, vil dog lige tilføje at skulle jeg ved en fejltagelse gå hen og blive gravid ville barnet være velkomment ( ikke fordi vi prøver ) Men ville aldrig bruge abort som præventions middel .

Sådan har jeg det også! Og ville slet ikke få en abort, nu hvor det er vores egen skyld hvis jeg er gravid

Har pseudotvillinger i forvejen, så ved heldigvis hvad vi går ind til, hvis det er!

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Man er meget fertil lige efter fødslen, der har man allerede den første ægløsning og det når man ikke at opdage... 

Ja man har jo æl før mens, og man kan jo umuligt vide hvornår den ligger..

Men har man mon lettere ved at blive gravid lige efter en fødsel!?

Anmeld

3. maj 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også! Og ville slet ikke få en abort, nu hvor det er vores egen skyld hvis jeg er gravid

Har pseudotvillinger i forvejen, så ved heldigvis hvad vi går ind til, hvis det er!

Hu hu   findes der noget der hedder pseudo trillinger ???

Anmeld

3. maj 2012

FogL

Fnis - står i samme situation! Har dog lige haft mens, men derfor kan det stadig være muligt..

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Ja man har jo æl før mens, og man kan jo umuligt vide hvornår den ligger..

Men har man mon lettere ved at blive gravid lige efter en fødsel!?

Ja man har meget nemt ved at blive gravid lige efter fødslen, der ligger æl lige efter, men det opdager man ikke... Det fortalte min jordemoder mig..

Anmeld

3. maj 2012

Tildes mor

Lady Marion <3 skriver:

Hu hu   findes der noget der hedder pseudo trillinger ???

Tror endda der finder pseudo firlinger .. måske femlinger eller hvad det hedder :-)

hvis nu man får tvillinger og tvillinger eller tvillinger og trillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.