Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Tak Den viser jeg ham !
Tak
Den viser jeg ham !
når han gør det indeni dig.. kan du samtidig gøre ddet på din klit.. gos mig betydder det den vildeste orgasme, så tærene bøjer bagover i kramper.. det er helt vildt.. og hvis i lige holder 10sek pause efter og gør det igen, kan du få masser af orgasmer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: når han gør det indeni dig.. kan du samtidig gøre ddet på din klit.. gos mig betydder det den vildeste orgasme, så tærene bøjer bagover i kramper.. det er helt vildt.. og hvis i lige holder 10sek pause efter og gør det igen, kan du få masser af orgasmer..
Jeg får masser af Orgasmer , men ikke sprøjteorgasmer Det er dét jeg gerne vil
har også kun vert sammen med en mand der kunne gi mig sprøjte orgasme , og tror han nød det lige så meget som mig. men ingen anden mand har kunne finde ud af det s så ik alle mænd er gode til det s
Jeg har hørt at det føles som om man skal tisse og når man har den følelse, så skal man bare give helt slip, er det rigtigt?
For det føler jeg tit, men jeg tør bare ikke give helt slip.
Ham her forklarer det egentlig godt.
http://www.youtube.com/watch?v=Sk73Gyuc09o
morethanperfect skriver: Altså .. Jeg slapper da altid af når jeg har sex , men har aldrig oplevet det .. Ihh . Det kunne da være sjovt !
Altså .. Jeg slapper da altid af når jeg har sex , men har aldrig oplevet det .. Ihh . Det kunne da være sjovt !
Det er kun 20% af alle kvinder der kan sprøjte, så ikke vanvittig mange.. men man er heldig hvis man kan, for det er VIRKELIG dejligt
MissTas skriver: Det er kun 20% af alle kvinder der kan sprøjte, så ikke vanvittig mange.. men man er heldig hvis man kan, for det er VIRKELIG dejligt
Jeg har så læst at alle kvinder kan få sprøjte orgasme. Det handler om at kunne stimulere de rigtig punkter
Anonym skriver: Jeg har så læst at alle kvinder kan få sprøjte orgasme. Det handler om at kunne stimulere de rigtig punkter
okay .. jeg har læst at kun 20% af alle kvinder kan.. og har jeg faks også set en dokumentar omkring men hvad der er rigtigt aner jeg ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128