Sprøjte orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.675 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Anonym trådstarter

Lige et spørgsmål til sprøjte orgasme....

Jeg har oplevet det et par gange, men nu er det som om, det ikke rigtig sker igen. Kan kvinden gør noget for det eller er det rent mandens værk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

kitra

Anonym skriver:

Jeg har oplevet det et par gange, men nu er det som om, det ikke rigtig sker igen. Kan kvinden gør noget for det eller er det rent mandens værk??

Jeg tror det er vigtigt at slappe af og ikke tænke over det ellers kan man godt holde det tilbage. 

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

kitra skriver:

Jeg tror det er vigtigt at slappe af og ikke tænke over det ellers kan man godt holde det tilbage. 

Ja det var også lidt min tanke. Prøvede igår at slappe så meget af som muligt, men for pokker det er svært

Anmeld

3. maj 2012

kitra

Anonym skriver:

Ja det var også lidt min tanke. Prøvede igår at slappe så meget af som muligt, men for pokker det er svært

I know  men det hele værd.

Anmeld

6. juni 2012

Mor1012

Anonym skriver:

kan man virkelig det ? er det ikke bare tis.. ej undskyld...  

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

kan man virkelig det ? er det ikke bare tis.. ej undskyld...  

Hehe nej det er ikke tis, men derimod en klar væske der minder meget om vand synes jeg

P.s. det hjalp at slappe af

Anmeld

6. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Altså .. Jeg slapper da altid af når jeg har sex , men har aldrig oplevet det .. Ihh .  
Det kunne da være sjovt !  

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Altså .. Jeg slapper da altid af når jeg har sex , men har aldrig oplevet det .. Ihh .  
Det kunne da være sjovt !  

Det er manden der skal gøre hele arbejdet med hans fingre

Her er der en guide til din mand:

http://www.dr.dk/mama/tv/sexministeriet/guides/2011/11/15/guide-giv-din-pige-en-fantastisk-sprojteorgasme

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

Jeg sderhen har læst engang at det er noget med at man skal stimulerer et bestemt punkt i skeden for at en sprøjteorgamse bliver udløst. 

Tror jeg læste en artikel om det i tidens kvinder. Måske du kan læse den på nettet?!

Anmeld

6. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det er manden der skal gøre hele arbejdet med hans fingre

Her er der en guide til din mand:

http://www.dr.dk/mama/tv/sexministeriet/guides/2011/11/15/guide-giv-din-pige-en-fantastisk-sprojteorgasme

Tak

Den viser jeg ham ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.