Løbecykel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Monica

Hej Piger...

Hva siger I til sådan en bandit her http://swingcar.dk/loebecykel/trae_loebecykler/loebecykel_lime_68_da.html

Er der nogen af jer der har erfaring med sådan en? Har tænkt på at det var en god gave til Gustavs 2 års fødselsdag... Ved godt at der er nogle måneder endnu... Men faldt lige over den...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Nadi

Jeg har ikke selv erfaring med den, men jeg så en forleden inde i byen og syntes den var SMART!!

Anmeld

16. april 2009

Rasmine

Mille har én, dog ikke den samme.
Hun har brugt den super meget, desværre så meget at hun ikke har gidet cykle på den rigtige cykel, med det resultat hun stadig cykler med støttehjul.
(regner dog med hun smider dem denne sommer)

Anmeld

16. april 2009

linemus

Sebastian fik en, da han endnu var for lille til at nå jorden, og han elskede den bare fra starten af. Han har brugt den rigtig meget og kunne virkelig køre stærkt på den og manuerere (er træt - kan ikke stave) sejt på den. Jeg lagde mærke til de andre børn i børnehaven, slet ikke kunne finde ud af at køre på den, fordi de manglede balancen. Jeg tror, Sebastian var den eneste i byen med en løbecykel, da vi flyttede hertil. Senere har de så fået en masse nede i børnehaven

Da han blev 4 år, fik han en rigtig cykel UDEN støttehjul, og den lærte han at køre på i løbet af 5 min. Det var så sejt. Og helt klart pga. hans balanceevne.

Så jeg kan kun sige, køb den!

Anmeld

16. april 2009

Mikkelmusen

Kan det passe de allesammen går fra 2½ eller 3 år? Og hvad for slags har i købt, dem af jer der har dem?

Anmeld

16. april 2009

Muffinmus

jamen William ønsker sig også sådan en i gave til føsdag
Men dem ude i babysam er bare ret høje, har haft ham oppe på dem. Så skal finde en mindre et eller andet sted

Anmeld

16. april 2009

ka li ja

åhh det er lige præcis den cykel jeg gerne ville ha haft til alexander!
jeg er nok nødt til at købe en også!

er de samme str allesammen?

ville arthur og alexander kunne bruge den samme?

Anmeld

16. april 2009

Nadi

Jeg tror alle juli 07-ungerne får en løbecykel i 2 års fødselsdags gave

Anmeld

16. april 2009

linemus

Jeg har lige skimmet billeder, og selvom vi ikke har nogen, hvor Sebastian er på cyklen, så er han nok først begyndt at bruge den omkring 2,5 år. Han skulle lige være høj nok til at sidde der, og så fik han ikke lov til at køre ude, før vi flyttede i hus, så der har han været 2, 75 år.

Kalaha: Man kan typisk indstille den efter højde, så det vil nok være lidt bøvlet, hvis begge drenge skal bruge den samme, eller også vil den være ret lille til Alexander. Har han ikke en rigtig cykel? Sebastian bruger ikke sin mere efter han har fået rigtig cykel. Eller måske det er fordi den er flad...?

Anmeld

16. april 2009

ka li ja

alexander drengen gider sørme ikke hans rigtige cykel!
det virker slet ikke som om han har interessen for det. men vi cykler nu heller ALDRIG....

så tænkte jeg at han måske gad sådan en der

men så må vi købe en til arthur, og virker alexander interesseret i hans, så får han da også bare en
perfekt.. hvis en dreng på 5 år da kan bruge sådan en... eller er den alt for lille??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.