Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - <3 David skriver: Jeg fødte uge 29+4..
Jeg fødte uge 29+4..
Det var godt nok meget tidligt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bondeost skriver: Fødte 12 uger før termin. 28+1
Fødte 12 uger før termin. 28+1
Hold da op, der er jeg jo om mindre end to uger... Det regner man nok ikke lige med....
VIPpigen skriver: Ja... Men hun mente åbenbart hun ville ud, hun målte så også 50 cm og vejede 2880, så virkede bestemt ikke som om hun var fortidlig født ;-)
Ja... Men hun mente åbenbart hun ville ud, hun målte så også 50 cm og vejede 2880, så virkede bestemt ikke som om hun var fortidlig født ;-)
Nej det må man sige, det lyder da som en fornuftig størrelse... Så er der jo heller ingen grund til at spilde tiden i maven
7 uger før.
Masig skriver: Det var godt nok meget tidligt...
Masig skriver: Bare lige en lidt for sjov afstemning... Fødte I før, efter eller på terminen? Som førstegangsfødende...
Bare lige en lidt for sjov afstemning...
Fødte I før, efter eller på terminen? Som førstegangsfødende...
3 dage efter termin
Nitz - <3 David skriver: Ja det var vi bestemt heller ikke klar på Så det var noget af et chok .. Men idag har vi en sund og rask søn på 6 mdr. Der klare sig super godt
Ja det var vi bestemt heller ikke klar på Så det var noget af et chok .. Men idag har vi en sund og rask søn på 6 mdr. Der klare sig super godt
Dejligt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128