Hvornår fødte I? (Førstegangsfødende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Masig

Mor010711 skriver:

Kan trøste dig lidt med at den sidste tid går ufattelig hurtigt. Bortset fra den tid man går over selvfølgelig 

Det glæder mig da lidt... Synes egentlig tiden er gået hurtigt indtil nu, men nu må den da gerne gå endnu hurtigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Fenja09

Fødte 1 dag over termin

/Fenja

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Silas&Mille skriver:

Denne afstemning har efterhånden været oppe MANGE gange  

Første gang fødte jeg 40+2 

Anden gang fødte jeg 40+3 

Ja det regnede jeg godt med, men synes ikke jeg lige kunne finde en decideret afstemning da jeg søgte på det, så tænkte det var nemmest bare at lave en selv... Så kan man jo også være lidt med i debatten fremfor hvis man bare kiggede en ældgammel afstemning igennem...

Anmeld

3. maj 2012

Silas&Mille

Masig skriver:

Ja det regnede jeg godt med, men synes ikke jeg lige kunne finde en decideret afstemning da jeg søgte på det, så tænkte det var nemmest bare at lave en selv... Så kan man jo også være lidt med i debatten fremfor hvis man bare kiggede en ældgammel afstemning igennem...

Jep

synes nu også det kan være svært at finde en tråd når man søger efter noget bestemt

Men som en anden skriver, den sidste måned eller to går ret hurtigt. Det er først når man går over tid det begynder at føles som evigheder 

for at du ikke går over tid

Anmeld

3. maj 2012

MaybeBaby

Mit vand gik kl 6 40+1

Anmeld

3. maj 2012

anja89

11 dage efter termin

Anmeld

3. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang i uge 38+6

2. gang i uge 40+5

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Silas&Mille skriver:

Jep

synes nu også det kan være svært at finde en tråd når man søger efter noget bestemt

Men som en anden skriver, den sidste måned eller to går ret hurtigt. Det er først når man går over tid det begynder at føles som evigheder 

for at du ikke går over tid

Jamen så satser jeg på de sdiste tre måneder her bare flyver afsted....

Ja synes også det kan være ret svært at finde tråde om lige netop det man vil vide.... nogle gange er man heldig, men andre gange virker det bare som om man er den eneste med de tanker/problemer hehe....

Anmeld

3. maj 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Fødte 39+0, de første veer kom 38+5.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

3. maj 2012

Nitz - <3 David

Jeg fødte uge 29+4..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.