Melde sig syg pga kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil
merle2010 skriver:

jeg er så en af de "heldige" der i begge mine graviditeter har lidt af hyperemesis gravidarum

var sygemeldt hele min første graviditet og blev sygemeldt i uge 7 denne her graviditet, er i uge 34 nu og er sygemeldt indtil fødsel...

jeg har været og er sååååå dårlig... tabte 15 kg i første graviditet og har tabt 10 kg indtil videre i denne graviditet...

kvalme er ulideligt-.... men med denne lidelse vænner man sig til at brække sig offentligt..

har brækket mig uden for diverse forretninger, hvor jeg lige er nået at løbe ud og i gågaden.. suk

men nu er det snart slut...

med mit første barn brækkede jeg mig helt indtil jeg skulle føde... i denne graviditet brækker jeg mig osse stadig, dog kun 2 - 5 gange om dagen nu...

Puha, din stakkel. Men med de graviditeter må dine børn VIRKELIG vide, at de er ønskebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Mira0911

Jeg var sygemeldt i begge mine graviditeter med kvalme og opkast fra start og frem til fødslen... 

Det er heller ikke fedt at tage på job og så have det sådan og rende på toilettet hele tiden... 

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

merle2010 skriver:

jeg er så en af de "heldige" der i begge mine graviditeter har lidt af hyperemesis gravidarum

var sygemeldt hele min første graviditet og blev sygemeldt i uge 7 denne her graviditet, er i uge 34 nu og er sygemeldt indtil fødsel...

jeg har været og er sååååå dårlig... tabte 15 kg i første graviditet og har tabt 10 kg indtil videre i denne graviditet...

kvalme er ulideligt-.... men med denne lidelse vænner man sig til at brække sig offentligt..

har brækket mig uden for diverse forretninger, hvor jeg lige er nået at løbe ud og i gågaden.. suk

men nu er det snart slut...

med mit første barn brækkede jeg mig helt indtil jeg skulle føde... i denne graviditet brækker jeg mig osse stadig, dog kun 2 - 5 gange om dagen nu...

Ved hvordan det er, led af det i begge mine graviditeter.... 

Anmeld

3. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg er 7 uger henne og begynder at få rigtig meget kvalme.. Så meget at jeg er nødt til at sidde med en spand eller i nærheden af toilettet.. Men er det okay at melde sig syg fra arbejdet pga kvalme og opkast.. Er der nogle af jer der har prøvet det?? Det har jeg været nødt til for første gang i dag og jeg bryder mig slet ikke om det.. Føler ikke at jeg er rigtig syg, for det er jo bare pga graviditeten..

Jeg var sygemeldt pga. kvalme og opkast i starten .. Du blir jo nød til at sige som det er

Anmeld

4. maj 2012

merle2010

Roselil skriver:

Puha, din stakkel. Men med de graviditeter må dine børn VIRKELIG vide, at de er ønskebørn

ja for satan... og det her skulle gerne være den sidste graviditet jeg NOGENSINDE skal igennem..

det er modbydeligt...

Anmeld

4. maj 2012

merle2010

Mira0911 skriver:

Ved hvordan det er, led af det i begge mine graviditeter.... 

ja det er bestemt ikke sjovt.. har dog "kun" været indlagt 1 gang i denne graviditet med væskemangel....

men nu tager bebs ikke ordentligt på, og jeg har tabt mig 4 kg på 4 uger nu skal jeg til ekstra scanning på fredag for at tjekke om bebs er begyndt at komme efter det...

det er bare ikke sjovt....

Anmeld

4. maj 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg er 7 uger henne og begynder at få rigtig meget kvalme.. Så meget at jeg er nødt til at sidde med en spand eller i nærheden af toilettet.. Men er det okay at melde sig syg fra arbejdet pga kvalme og opkast.. Er der nogle af jer der har prøvet det?? Det har jeg været nødt til for første gang i dag og jeg bryder mig slet ikke om det.. Føler ikke at jeg er rigtig syg, for det er jo bare pga graviditeten..

jeg blev også sygemeldt pga kvalme.. allerede i uge 18 og så faktisk resten af graviditeten pga kvalme og opkast.. kastede op stort set hele min graviditet 4-5 gange om dagen..

så pas på dig selv og lyt ti din krop.. man er ikke "bare" gravid.. din krop er i total forandring og det kan være hårdt.. for nogle værre end andre..

held og lykke

Anmeld

4. maj 2012

Mira0911

merle2010 skriver:

ja det er bestemt ikke sjovt.. har dog "kun" været indlagt 1 gang i denne graviditet med væskemangel....

men nu tager bebs ikke ordentligt på, og jeg har tabt mig 4 kg på 4 uger nu skal jeg til ekstra scanning på fredag for at tjekke om bebs er begyndt at komme efter det...

det er bare ikke sjovt....

Det er bare så ubehageligt... Jeg blev ikke indlagt nogle af gangene... Gik til kontrol scanninger hver måned... 

Jeg prøvede akupunktur i begge graviditeter, det hjalp ikke, jeg måtte opgive det midt i graviditeterne... Piller virkede heller ikke... Havde tilgengæld ædegilde om aften i anden graviditet... 

Første graviditet tog jeg 18 kg på og i anden 30 kg... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.