At mærke liv? Fleregangsgravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

frk andreasen

Hyacinth skriver:

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Hyacinth

StineW79 skriver:

Min mave er først kommet noget sener i denne graviditet i forhold til første gang. Nu da den er kommet, er den kommet godt efter det

Første gang var jeg sikker på at jeg ku mærke liv i midten af uge 15.

Denne gang har jeg mærket liv fra uge 14. Tror bare at graviditeter ka være meget forskellige fra gang til gang. Det har mine 2 i hvert fald værer! 

Vh stine 

Tak for svaret Ja, man må vel slå sin bekymring lidt væk, men det følger jo oftest med i graviditeter

Anmeld

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Hyacinth skriver:

Tak for svaret Ja, man må vel slå sin bekymring lidt væk, men det følger jo oftest med i graviditeter

Det var så lidt!! Og ja man holder nok aldrig op med at bekymre sig, når det drejer sig om ens børn. Både dem der er her og dem i maven! Vh stine

Anmeld

3. maj 2012

Kløver

Hyacinth skriver:

Tak for svar

Får man ikke at vide, hvis moderkagen ligger foran eller på anden "underlig" vis? Har nemlig intet fået at vide under nogle af scanningerne, men min livmoder er bagoverbøjet - kan dette have noget at sige?

Jeg fik det at vide, men tror det Er forskelligt om de fortæller det, fik det begge gange at vide, til tidlig scanning før nakkefold. Om ens livmoder er for eller bagudvendt, tror jeg ikke gør forskel, Da det burde være ens, men det gør forskel i forhold til hvor stor ens mave bliver og hvor hurtigt du kan mærke liv udvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.