At mærke liv? Fleregangsgravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Hyacinth

Hej piger,

Hvornår mærkede I liv i anden graviditet? Jeg er i dag 15+3 og har et par gange været i tvivl om det var de såkaldte bobler eller om det bare var tarmbevægelser, da de kan føles ret ens. Dog tænker jeg, at når jeg er i tvivl, har det nok ikke været dét

Bliver bare en anelse bekymret, fordi "alle andre" mærker før, når det er anden gang eller mere. Jeg har været til flere scanninger(så sent som for en uge siden og bettemanden er helt fin i størrelse, livlig til scanningen osv., men jeg har endnu ikke taget på eller fået mave og det bekymrer mig lidt. Ved godt graviditeter er forskellige osv., men synes bare min graviditet er "kedelig" pt.

Er der andre, der mærkede liv/bobler sent anden gang eller hvornår mærkede I? 

Tak for hjælpen

Fra en bekymret andengangsmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min mave er først kommet noget sener i denne graviditet i forhold til første gang. Nu da den er kommet, er den kommet godt efter det

Første gang var jeg sikker på at jeg ku mærke liv i midten af uge 15.

Denne gang har jeg mærket liv fra uge 14. Tror bare at graviditeter ka være meget forskellige fra gang til gang. Det har mine 2 i hvert fald værer! 

Vh stine 

Anmeld

2. maj 2012

Mira0911

Jeg mærkede liv første gang 11+... 

Anmeld

3. maj 2012

LR85

Mærkede liv i uge 19

Anmeld

3. maj 2012

Kløver

1 gang mærkede jeg liv allerede 14+ i form af små bobler, moderkagen lå der bagud mod ryggen, 2 graviditet lå den ud mod maven, og nåede aldrig at mærke bobler som sådan, men var mere pludseligt jeg mærkede liv og mere kraftigt, og var først henne omkring uge 18-19 stykker

Anmeld

3. maj 2012

frk andreasen

1 gang 16+ vente buksene osse der

mærkede liv 12+ anden gang.

hoppede i vente buksene i 10 uge

denne her gang er jeg i 7+ og er allerede hoppet i dem 

Anmeld

3. maj 2012

Hyacinth

Maja84 skriver:

1 gang mærkede jeg liv allerede 14+ i form af små bobler, moderkagen lå der bagud mod ryggen, 2 graviditet lå den ud mod maven, og nåede aldrig at mærke bobler som sådan, men var mere pludseligt jeg mærkede liv og mere kraftigt, og var først henne omkring uge 18-19 stykker

Tak for svar

Får man ikke at vide, hvis moderkagen ligger foran eller på anden "underlig" vis? Har nemlig intet fået at vide under nogle af scanningerne, men min livmoder er bagoverbøjet - kan dette have noget at sige?

Anmeld

3. maj 2012

Hyacinth

frk andreasen skriver:

1 gang 16+ vente buksene osse der

mærkede liv 12+ anden gang.

hoppede i vente buksene i 10 uge

denne her gang er jeg i 7+ og er allerede hoppet i dem 

Tak for svar

Anmeld

3. maj 2012

Hyacinth

Mira0911 skriver:

Jeg mærkede liv første gang 11+... 

Tak for svar

Anmeld

3. maj 2012

Hyacinth

LR85 skriver:

Mærkede liv i uge 19

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.