Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: står det mon i min journal... så jeg kan ringe til lægen og høre??
står det mon i min journal... så jeg kan ringe til lægen og høre??
Jeg tror ikke lægen kan se noget med mindre du skal have lavet den hos dem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aniteb skriver: Hvis det er et "klinisk/kemisk ambulatorium" på dit sygehus så ring til dem (det er dem der tager prøven) ellers ring til svangrer ambulatoriet...
Hvis det er et "klinisk/kemisk ambulatorium" på dit sygehus så ring til dem (det er dem der tager prøven) ellers ring til svangrer ambulatoriet...
oki... det vil jeg prøve og se om de har...
JJH skriver: Jeg tror ikke lægen kan se noget med mindre du skal have lavet den hos dem.
oki... det var et brev fra hospitalet... så det er nok dem jeg skal havde fat i...
Valle81 skriver: Ring på sygehusene hovedspunkter og forklar dem at du skal have fat i den afdeling der står for glukosebelastingstest. Er sikker på de ved hvor de skal stille dig hen:0)
Ring på sygehusene hovedspunkter og forklar dem at du skal have fat i den afdeling der står for glukosebelastingstest. Er sikker på de ved hvor de skal stille dig hen:0)
tak det må jeg prøve i morgen
Kay skriver: tak det må jeg prøve i morgen
Valle81 skriver: Der skulle stå hovednummer:0)Hader at skrive fra iPad, den har det med at rette ordene til noget helt andet:0)I Viborg er det på den afdeling hvor man også får taget blodprøver til alt andet:0)
Der skulle stå hovednummer:0)Hader at skrive fra iPad, den har det med at rette ordene til noget helt andet:0)I Viborg er det på den afdeling hvor man også får taget blodprøver til alt andet:0)
gættede godt på at det var det du mente
har skrevet hoved nummeret ned så prøver at ringe i morgen
Kay skriver: oki... det var et brev fra hospitalet... så det er nok dem jeg skal havde fat i...
Jeg har en erindring om at du er tilknyttet aalborg sygehus, kan det ikke passe? hvis du er er det også den afdeling der tager blodprøver du skal have fat i.
JJH skriver: Jeg har en erindring om at du er tilknyttet aalborg sygehus, kan det ikke passe? hvis du er er det også den afdeling der tager blodprøver du skal have fat i.
nej det kan ik passe ålborg er nok det hospital med fødeafdeling i danmark der længest væk fra mig jeg skal føde på Herlev
Kay skriver: nej det kan ik passe ålborg er nok det hospital med fødeafdeling i danmark der længest væk fra mig jeg skal føde på Herlev
hihi ja det var temmelig langt væk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128