åhhh nej hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2012

Kay

troede jeg havde alle breve og papire om baby samlet et sted... men har i dag gemmenrodet det hele for at finde den indkaldelse jeg fik til sukkerbelastnings test...

fik den i starten af januar.... og kan kun huske at jeg skulle til det ca. midt i maj... så den blev lagt væk... fik den 3 dage efter 1. lægebesøg inden indkaldelse til nf... så var ik så meget inde i hvad jeg gjorde med hvad...

men jeg kan ik finden den!?!?! og har kigget alle tænkelig og utænkelige stæder... hvem ringer jeg lige til og får afvide hvornår det er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Ploffer

Kay skriver:

troede jeg havde alle breve og papire om baby samlet et sted... men har i dag gemmenrodet det hele for at finde den indkaldelse jeg fik til sukkerbelastnings test...

fik den i starten af januar.... og kan kun huske at jeg skulle til det ca. midt i maj... så den blev lagt væk... fik den 3 dage efter 1. lægebesøg inden indkaldelse til nf... så var ik så meget inde i hvad jeg gjorde med hvad...

men jeg kan ik finden den!?!?! og har kigget alle tænkelig og utænkelige stæder... hvem ringer jeg lige til og får afvide hvornår det er??

Jeg vil skyde på at du skal ringe til svangre/gynækologisk ambulatorium på dit fødested.... så kan de se i din journal hvornår du har tid

Anmeld

2. maj 2012

Krussedulle

Kay skriver:

Lab. På sygehuset der hvor de tager blodprøver (?!)

Sådan er det i hvert fald i Slagelse

Anmeld

2. maj 2012

JJH

Det afhænger af hvem der skal lave den, enten er det lægen der laver den og ham du skal ringe til. ellers på sygehuset, så ringer du bare til dit sygehus og de stiller dig videre til nogen der kan hjælpe.

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Ploffer skriver:

Jeg vil skyde på at du skal ringe til svangre/gynækologisk ambulatorium på dit fødested.... så kan de se i din journal hvornår du har tid

der man også ringer med scanninger??

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Krussedulle skriver:

Lab. På sygehuset der hvor de tager blodprøver (?!)

Sådan er det i hvert fald i Slagelse

oki... det her er på herlev... og har ingen anelse om hvordan jeg finder det nummer...

Anmeld

2. maj 2012

Kay

JJH skriver:

Det afhænger af hvem der skal lave den, enten er det lægen der laver den og ham du skal ringe til. ellers på sygehuset, så ringer du bare til dit sygehus og de stiller dig videre til nogen der kan hjælpe.

står det mon i min journal... så jeg kan ringe til lægen og høre??

Anmeld

2. maj 2012

Plysbjørnen

Ploffer skriver:

Hvis det er et "klinisk/kemisk ambulatorium" på dit sygehus så ring til dem (det er dem der tager prøven) ellers ring til svangrer ambulatoriet...

Anmeld

2. maj 2012

Plysbjørnen

Aniteb skriver:

Hvis det er et "klinisk/kemisk ambulatorium" på dit sygehus så ring til dem (det er dem der tager prøven) ellers ring til svangrer ambulatoriet...

Hov den var til Kay

Anmeld

2. maj 2012

Plysbjørnen

Kay skriver:

står det mon i min journal... så jeg kan ringe til lægen og høre??

Klinisk kemisk ambulatorium

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.