Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Har dette til salg, da jeg ikk bruger andet end kakoen.Det er en god pakke til dem som måske er ny-startet og gerne vil prøve smags-varianterne af.DETTE SÆLGES (og kun samlet):Snack bar: 2 x cranberry 2 x blackberry (den ene ka kun holde sig til maj nu her) Supper: 1 x spicy thai chicken 1 x asparges 1 x vegetar Diet Shake breve: 4 x caffe latte 2 x mango vanilje 1 x strawberry 1 x bog med nupo brik system 1 x flot nupo pose til opbevaring Sælges for 150 kr. FØRST TIL MØLLE - ELLER HØJESTE BUD!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Hej. Har dette til salg, da jeg ikk bruger andet end kakoen.Det er en god pakke til dem som måske er ny-startet og gerne vil prøve smags-varianterne af.DETTE SÆLGES (og kun samlet):Snack bar: 2 x cranberry 2 x blackberry (den ene ka kun holde sig til maj nu her) Supper: 1 x spicy thai chicken 1 x asparges 1 x vegetar Diet Shake breve: 4 x caffe latte 2 x mango vanilje 1 x strawberry 1 x bog med nupo brik system 1 x flot nupo pose til opbevaring Sælges for 150 kr. FØRST TIL MØLLE - ELLER HØJESTE BUD!
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:150 incl forsendelse eller? :-)
Lou87 skriver: Hvis det ska sendes blir det plus Porto (40 kr) - man er velkommen til og hente hos mig selv i Fuglebjerg, vestsjælland
Hvis det ska sendes blir det plus Porto (40 kr) - man er velkommen til og hente hos mig selv i Fuglebjerg, vestsjælland
Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:Bor i esbjerg, så er det muligt at sende, og så kan jeg sætte 190 over til dig :-)
Er det solgt?
xoxotasha skriver: Er det solgt?
fik du solgt det? eller er jeg klar på 190 inkl.
xoxotasha skriver: fik du solgt det? eller er jeg klar på 190 inkl.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128