Hvordan går det med jer piger i Juni Termins gruppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Tina, det lyder da super spændende med din ekstra scanning i 36. uge. Du må meget gerne berette om resultatet af ekstra scanningen? Jeg håber min jordemoder tilbyder mig det samme, når jeg skal til jordemoder i næste uge. 

Der er heller ikke andet for end at stole på lægerne - de ved vel, hvad de har med at gøre, og vi er forhåbentlig heller ikke de første af denne størrelse, som skal føde. 

Kan du ikke nævne for din jordemoder eller ved ekstra scanningen, at du gerne vil have målt dit bækken? Jeg tror, det er alfa omega at føle sig tryg, og føle der er blevet gjort, hvad der kan gøres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

female

Tina. skriver:

Hej Piger.

Jeg ville egentlig bare lige høre hvordan det går med jer andre som også har termin her i Juni. Kører det bare på skinner, eller er der begyndt at komme trætte tykke ben og tunge maver?

Jeg er 33+4 idag, og jeg har det faktisk rigtig godt. Syntes der er begyndt at være meget langt ned til fødderne, på trods af mine kun 148 cm, og så får jeg vand i fødderne og pluk veer i ny og næ, men ellers har jeg det rigtig godt.

Starter barsel imorgen....... Nøhj hvor jeg glæder mig nu.

Håber I nyder solen

Her går det rigtig godt. Jeg er 35+3 og bortset fra halsbrand og en smule ondt i lænden, har jeg ingen kvaler. Der er - som andre skriver - dog blevet langt ned til jorden

Jeg var til jordemoder i dag og fik at vide, at lillepigen nu står fast og de skønner hende til at være 2.600 gram. 

Anmeld

3. maj 2012

LotusCPH

Det er mst vandet i benene - tæer og ankler der fylder her Mavsen gør da også men ikke ligeså meget som jer kan jeg høre Går da i haven og sådan for at holde kroppen igang og træne op til fødslen Om maven er sunket - det tror jeg ik den er endnu her da Men det er nogle ordentlige slag der kommer trods alt Vejrtrækningen bliver tungere og ja snorker som en gris øf øf - 

Men dejligt at se så mange har det godt Så er det snart vi ska være forældre - SÅ spændende og dejligt Også svært at finde fødderne, barbere ben og klippe negle osv osv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2012

pemiro

Tina. skriver:

Hej Piger.

Jeg ville egentlig bare lige høre hvordan det går med jer andre som også har termin her i Juni. Kører det bare på skinner, eller er der begyndt at komme trætte tykke ben og tunge maver?

Jeg er 33+4 idag, og jeg har det faktisk rigtig godt. Syntes der er begyndt at være meget langt ned til fødderne, på trods af mine kun 148 cm, og så får jeg vand i fødderne og pluk veer i ny og næ, men ellers har jeg det rigtig godt.

Håber I nyder solen

Dejligt at høre du har det dejligt

Jeg er idag 35+2 og har det faktisk fantastisk.. Kan som sådan ikke mærke på kroppen jeg er gravid (udover mens smerter, plukkeveer og meget lidt vand i fusserne her de sidste par varme dage )..

Laver stadig det samme som før graviditeten, så må sige jeg har haft en fantastisk graviditet indtil nu det er skønt..

Håber det fortsætter da jeg har 8 eksamener her fra slut maj og til slut juni hehe.. Plus den lille også kommer i den periode, så kunne være rart hvis det fortsatte

Anmeld

4. maj 2012

Team Putte

Tina. skriver:

Hej Piger.

Håber I nyder solen

Maven er tung og ryggen driller engang imellem.. Ellers langt til fusserne og der skal hjælp til barberingen af benene

Ellers har vi det dejligt

Anmeld

5. maj 2012

Francisca

Her går det rigtig godt indtil videre

er idag 34+1 og føler mig ikke besværet af graviditeten.

Laver det samme som jeg plejer hvis ikke mere, for kan dårligt sidde stille hehe.

Glæder mig bare til hun kommer så vi rigtig kan hygge med vores lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.