(juni) Slimprop + råmælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

Stumpen

Tak,, men din forklaring vækkede lige hukommelsen til live igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Mikkelmusen

Stumpen skriver:

Hold da op, du er ved at være tæt på.. Hvordan er det nu det er fødte du før tid sidste gang??

Jeg ser om jeg oplever den denne gang eller sker det måske næste gang

Jeg jeg fødte 39+1... Vandet gik dog allerede 38+6.

Ja det kan godt være at du oplever det denne gang. Den kommer heller ikke altid i et stykke. Så det kan i øvrigt godt være det var slimproppen du oplevede sidst, det kan nemlig også være lidt gulligt eller med lidt blod i. Det er helt normalt.

Sakset fra babyguiden.dk:

Slimprop:
Hos de fleste kvinder sidder der en prop af slim i livmodermunden. Den beskytter mod bakteriers indtrængen i livmoderen. I slutningen af graviditeten åbner livmodermunden sig lidt, og slimproppen glider ud. Slimet er sejt og hvidligt. Slimet kan også være gullig, eventuelt med lidt blod i. Slimet kan komme ud fra skeden klatvis over flere dage op til fødslen.

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Ja, det kan godt tænkes at det var lidt af den jeg så...
Så hvis du føder som sidst, så er der kun 7 uger til du sidder med en bette en i dine arme igen

Anmeld

16. april 2009

Mikkelmusen

Stumpen skriver:

Ja, det kan godt tænkes at det var lidt af den jeg så...
Så hvis du føder som sidst, så er der kun 7 uger til du sidder med en bette en i dine arme igen

Ja det ville ikke gøre mig noget

Anmeld

20. april 2009

SaNiNa

Ja jeg har haft mega meget råmælk siden engang i januar... min slimpropper gik osse i januar, hvor fødslen var ved at gå i gang men jeg har altså ikke født endnu og tror heller ikke jeg føder før tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.