(juni) Slimprop + råmælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. april 2009

GryDia

Er jeg den eneste der har bryster der skyder med mælk? Puha, syns godt nok det er tidligt at de er begyndt på det. Har haft det i flere uger, men ikk så slemt som nu..

Hvad med jeres slimprop? min begyndte at gå i sidste uge, så er spændt på om jeg skal føde før tid denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Stumpen

Ingen råmælk her og mener faktisk heller ikke jeg oplevede det sev inden fødslen sidste gang.. Nu er jeg så også sikker på at den næste her også bliver et flaskebarn, så jeg er heller ikke fokuseret på det (heller ikke sikkert at I er, men ja tænker slet ikke på det)

Jeg blev sat i gang sidste gang og hvad slimproppen angår, så ved jeg intet om den, har heller ikke oplevet den.. nu har jeg så også 10 uger til termin, så føder jeg af mig selv denne gang er det stadig lige tidligt nok at den skulle løsne sig..

Anmeld

16. april 2009

GryDia

Stumpen - jeg er selv i uge 30+5 idag, og min slimprop gik i sidste uge.

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Er det ikke meget tidligt?
Som sagt har jeg ingen erfaring med den, så hvordan ved du at det er den og ikke øget udflåd?

Anmeld

16. april 2009

Mikkelmusen

Slimproppen kan sagtens gå tidligt uden at det har betydning for hvornår man går i fødsel. Jeg er 32+? og jeg tror min gik i sidste uge. Jeg prøvede det ikke første gang, så jeg er ikke sikker på det var den, men jeg tror det. Det var nemlig meget mere end bare øget udflåd. Og nærmest en klump. Jeg skal ikke gå mere i detaljer

jeg har dog ikke mælk endnu.

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Mikkelmusen skriver:

Slimproppen kan sagtens gå tidligt uden at det har betydning for hvornår man går i fødsel. Jeg er 32+? og jeg tror min gik i sidste uge. Jeg prøvede det ikke første gang, så jeg er ikke sikker på det var den, men jeg tror det. Det var nemlig meget mere end bare øget udflåd. Og nærmest en klump. Jeg skal ikke gå mere i detaljer

jeg har dog ikke mælk endnu.

Hold da op, du er ved at være tæt på.. Hvordan er det nu det er fødte du før tid sidste gang??

Jeg ser om jeg oplever den denne gang eller sker det måske næste gang

Anmeld

16. april 2009

GryDia

Jeg så heller ikke noget til slimproppen dengang med min datter.

JEg har ekstremt meget udflåd, men mit er så tynd at jeg bliver nødt til at gå med bind hele tiden for pludselig kommer det bare og så ligner jeg en der har tisset i bukserne JEg har i sidste uge haft noget slim der var gennemsigtig, og som man ikke rigtig kunne få væk fra skeden, altså når man tørre sig hænger det i papiret og bliver længere og længere..
Snakkede med en JM om det og hun sagde at det helt sikkert var slimproppen.

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Sådan enoplevelse havde jeg også.. Der var dog ikke særlig meget og så var det vist mere gulligt... Mmmm Lækker emne

Men derfra og til, er der så ikke åben når slimproppen forsvinder?? (nej det kan der jo ikke være, for så ville vandet jo sive....) Hvad dælen gør slimproppen godt for??
Føler mig sku som en anden en her på siden med alle de spørgsmål

Anmeld

16. april 2009

vanessa

Hold da op det var tidligt....man bliver jo selv noget narvøs når man læser at slimproppen er gået... i uge 30 .
kender slet ikke noget til det.
Da jeg fødte min søn for 9 år siden gik vandet på mig i 40 uge.....
Så det håber jeg også det sker denne her gang.....
Men håber for dig at bebse alligevel vil være noget længere i maven.

vanessa..

Anmeld

16. april 2009

GryDia

Stumpen skriver:

Sådan enoplevelse havde jeg også.. Der var dog ikke særlig meget og så var det vist mere gulligt... Mmmm Lækker emne

Men derfra og til, er der så ikke åben når slimproppen forsvinder?? (nej det kan der jo ikke være, for så ville vandet jo sive....) Hvad dælen gør slimproppen godt for??
Føler mig sku som en anden en her på siden med alle de spørgsmål

Nej der er ikke åben, slimproppen er der til at beskytte for bakterier ovs. JEg har læst flere steder at den kan gå op til 6 uger før termin, og hos nogle tidligere.
Hvis du søger på slimprop på google kommer der lidt frem, mener at den side fra min-mave er rigtig god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.