Solbadning og gravid!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Gaia

Dit fostervand begynder ikke at koge! Det der er med graviditet og sol er at du kan risikerer varige pigmentforandringer i huden ved for meget sol..men altså det er vist også solbadning hver dag i flere timer. Tænk på de kvinder i de varmere lande..deres fostervand koger jo altså ikke fordi de går ud i solen. Så tag du bare bikini på og nyd solen velvidne at dit fostervand ikke begynder at koge din baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Guldimaven

Jeg har bare en top på ude i solen, så er han lidt dækket til..  Jeg er 36+0 i dag.

Anmeld

2. maj 2012

morethanperfect

Jeg gjorde det da jeg var gravid med Oscar ..

Anmeld

2. maj 2012

JH12

Hvis jeg var dig, ville jeg nyde det  - selvfølgelig med måde ..

Anmeld

2. maj 2012

signe.

Nu skal man jo også lige have i tankerne at væske der skal koge skal være 100 grader eller derover, så nej, fostervandet koger ikke

Anmeld

2. maj 2012

EKBJ

Darling<3 skriver:

Et fantastisk spørgsmål på en dejlig onsdag

Må jeg sidde direkte i solen, kun med BH på??

Hører sku så meget med at man ikke må "grille" i solen da fostervandet kan begynde at koge:/

Hjælp lige piger - vil gerne nyde vejret på min nye altan

Jeg var i Egypten i 33. uge - lagde et håndklæde over maven når jeg synes den betyndte og blvie for varm!

Anmeld

2. maj 2012

MorDk

Sol med måde... Min pige i maven reagere når jeg har stået i solen lidt tid... så "mosler" hun rundt. Pas også på med "solbadning" for du kan få de der pigmentpletter i ansigtet... grundet hormonerne.... 

Dæk maven til... og nyd solen med måde...både for din og babys skyld!

Anmeld

2. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det eneste jeg har hørt om solbadning, er at hvis du har fået strækmærker, ka de blive mere tydlige af for meget sol + den med pigment forandringer! Så bare brug godt med solcrem og så ellers ud og nyd solen, så længe det vare. Det ska jeg i h hvert fald! Vh stine

Anmeld

2. maj 2012

Brams

Jeg ville bestemt ikke sidde "uden" tøj direkte i solen, mens jeg var gravid.

Jeg tilbragte vores ferie i USA under en parasol når vi lå ved poolen og ellers havde jeg tøj der dækkede maven

Anmeld

2. maj 2012

Darling<3

StineW79 skriver:

Det eneste jeg har hørt om solbadning, er at hvis du har fået strækmærker, ka de blive mere tydlige af for meget sol + den med pigment forandringer! Så bare brug godt med solcrem og så ellers ud og nyd solen, så længe det vare. Det ska jeg i h hvert fald! Vh stine

Har ikke fået nogle strækmærker

Fik nydt solen idag, helt uden at blive rød hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.