Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville ikke sidde sådan hvis jeg var gravid, jeg ville lige dække maven...
Mira0911 skriver: Jeg ville ikke sidde sådan hvis jeg var gravid, jeg ville lige dække maven...
Darling<3 skriver: Hvad ville du dække med??Noget lyst? Mørkt? En våd klud?
Hvad ville du dække med??Noget lyst? Mørkt? En våd klud?
Helst noget lyst, mørkt bliver for hedt... Du kan evt. gøre det vådt... Det kan være tshirt, viskestykke eller stofble hvis du har nogle...
Ja, det ville jeg - det er skrøne, at maven kan koge. Men man skal selvfølgelig ikke sidde i stegende sol i 40 grader. Alt med måde.
MoarHvidovre skriver: Ja, det ville jeg - det er skrøne, at maven kan koge. Men man skal selvfølgelig ikke sidde i stegende sol i 40 grader. Alt med måde.
Chevro skriver: Jeg sidder i direkte sol, i mit badetøj på terrassen lige nu og det er fantastisk! Alt med måde, hvis det bliver for varmt tager jeg en tynd hvid bluse på, eller går ind lidt i skyggen (:Nyd vejret og stilheden mens vi kan ;-)Er i uge 35..
Jeg sidder i direkte sol, i mit badetøj på terrassen lige nu og det er fantastisk! Alt med måde, hvis det bliver for varmt tager jeg en tynd hvid bluse på, eller går ind lidt i skyggen (:Nyd vejret og stilheden mens vi kan ;-)Er i uge 35..
Synes godt om
Darling<3 skriver: Så der sker ikke noget ved at sidde feks en time ude i solen??Her er ikke ret meget vind og solen står direkte ind Har også hørt at man ikke må tage for varme bade, man høre bare så meget altså
Så der sker ikke noget ved at sidde feks en time ude i solen??Her er ikke ret meget vind og solen står direkte ind Har også hørt at man ikke må tage for varme bade, man høre bare så meget altså
Nej, det sker der ikke noget ved - nyd du det bare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128