Plz hjælp!:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg kan umuligt se at man skulle kunne abortere af at kaste en sten i vandet. Det var jo ikke jellingestenen, det har jo været en lille håndsten, men i det øjeblik du strakte dig, så 'hev' det i ligamenterne og det gjorde ondt.

At din mave så i dag er 'stor og spændt' tror jeg meget mere har med nervøsitet at gøre end med den sten du kastede i går.

Da jeg var gravid med nr 2, lå vi og puttede inden i sengen med den ældste. På et tidspunkt kom han til at sparke mig meget hårdt i maven, ogjeg blev også bekrymret. Det gjorde virkelig ondt!!! -men JM sagde at med mindre det var en hest der har sparket mig hårdt i maven så var der ingen grund til bekrymring, så jeg tror bestemt heller ikket at et stenkast gør noget!

Jeg håber du få ro i sindet!!! Det skal nok gå!! Sender dig masser af positive tanker.

Tak for hjælpen søde!:-) jeg bliver skam meget rolig når du fortæller om din historie, jeg vil alligevel prøve at ringe til lægen for at være 100 procent sikker;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

VIPpigen

Jeg bladet under graviditeten, mellem uge 6 og 12 havde jeg mange dage hvor jeg blødte. Men der var fint liv... I uge 33 blødte jeg igen, kraftigere end tidligere, og blev indlagt, men det var fordi jeg var så langt henne...

Jeg tror ikke du skal være urolig når det ikke er mere, men som du selv skriver, så ring til lægen i morgen. Jeg er sikker på alt er som det skal være

Anmeld

3. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Ja engang for meget en for lidt:-) men det blødte slet ik da jeg tissede, men da jeg tørrede mig så var der en meget lille mængde blod altså jeg tørrede mig så var det lyserødt agtigt. Ikke specielmeget. 

så ville jeg ikke være bekymret.. det kan fx være hvis du har haft sex eller sådan noget...

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Kan selvfølgelig være du allerede har snakket med læge eller JM, men ville ikke gå uden lige at smide en kommentar... Jeg har pletblødt flere gange i løbet af min graviditet, flere end jeg har tal på... det har bare været en enkelt dråbe eller to, og højest sandsynligt pga sarte slimhinder.... Jeg har altså stadig en levende bebs i maven.. jeg har også haft mange mavesmerter, uden det har haft nogen betydning...

Så så længe det bare er så lidt blod og det ikke bliver værre og du ikke har mange smerter efterfølgende, så tror jeg slet ikke det er noget du skal være bekymret for... Selvfølgelig hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, men tror bestemt det er helt ufarligt

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg bladet under graviditeten, mellem uge 6 og 12 havde jeg mange dage hvor jeg blødte. Men der var fint liv... I uge 33 blødte jeg igen, kraftigere end tidligere, og blev indlagt, men det var fordi jeg var så langt henne...

Jeg tror ikke du skal være urolig når det ikke er mere, men som du selv skriver, så ring til lægen i morgen. Jeg er sikker på alt er som det skal være

Tak søde! :-) jeg ringede til lægen imorges men uden held fik jeg desværre ikke snakker til lægen men sekretæren og hun sagde det ikke virkede normalt ret tarveligt men så ringede jeg til en jordmoder og fik da endda vide at min egen jordmoder ikke arbejder der længere for jeg så en nyjordmoder? Men jordmoderen sagde det meget normalt så længe det ikke blødte i klumper og meget, så sku jeg kontakte min læge eller sygehuset . 

Anmeld

3. maj 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Tak søde! :-) jeg ringede til lægen imorges men uden held fik jeg desværre ikke snakker til lægen men sekretæren og hun sagde det ikke virkede normalt ret tarveligt men så ringede jeg til en jordmoder og fik da endda vide at min egen jordmoder ikke arbejder der længere for jeg så en nyjordmoder? Men jordmoderen sagde det meget normalt så længe det ikke blødte i klumper og meget, så sku jeg kontakte min læge eller sygehuset . 

Du burde få en ny jordemoder hvertfald. Ved du hvornår du skal til næste jordemoderbesøg?? Og skal du ikke til scanning her lige om lidt også??

Hvad med liv mærker du noget til det, eller har du ikke mørket det endnu??
Jeg mærkede det først i uge 22 fordi jeg havde en foran liggende moderkage, men nogen mærker det jo tidligt :-D

Anmeld

3. maj 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Haha... Undskyld alle stavefejl, skriver fra telefonen;-)

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Du burde få en ny jordemoder hvertfald. Ved du hvornår du skal til næste jordemoderbesøg?? Og skal du ikke til scanning her lige om lidt også??

Hvad med liv mærker du noget til det, eller har du ikke mørket det endnu??
Jeg mærkede det først i uge 22 fordi jeg havde en foran liggende moderkage, men nogen mærker det jo tidligt :-D

Hahaha du skal ikke undskylde skriver selv fra min Tlf, så kender d for godt! :-D jeg skal til jordmoder besøg d 27 juli først igen, men de har intet sendt mig om at jeg skal have en ny jordmoder, ellers skal jeg til md scanning d 22 maj :-D det lige rundt om hjørnet. Jeg mærkede kilde i uge 15+3 eller noget, men det ikke hver eneste dag, der kan sagtens gå en dag eller to før jeg mærker det igen. Nogle gange mere end andre gange :-D 

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Kan selvfølgelig være du allerede har snakket med læge eller JM, men ville ikke gå uden lige at smide en kommentar... Jeg har pletblødt flere gange i løbet af min graviditet, flere end jeg har tal på... det har bare været en enkelt dråbe eller to, og højest sandsynligt pga sarte slimhinder.... Jeg har altså stadig en levende bebs i maven.. jeg har også haft mange mavesmerter, uden det har haft nogen betydning...

Så så længe det bare er så lidt blod og det ikke bliver værre og du ikke har mange smerter efterfølgende, så tror jeg slet ikke det er noget du skal være bekymret for... Selvfølgelig hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, men tror bestemt det er helt ufarligt

Tak for hjælpen søde! Det rart at få en kommentar med en der har prøvet det og ved at det ikke erskadeligt. Jeg synes bare det røv irriterende når lægens sekretær siger det ikke et normalt og min jordmoder siger at det normalt. Men vælger at tro på min jordemor for hun har nok en mere forståelse i det her:-) 

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Tak for hjælpen søde! Det rart at få en kommentar med en der har prøvet det og ved at det ikke erskadeligt. Jeg synes bare det røv irriterende når lægens sekretær siger det ikke et normalt og min jordmoder siger at det normalt. Men vælger at tro på min jordemor for hun har nok en mere forståelse i det her:-) 

Ej lægesekretærer skal du overhovedet ikke regne med.. De er jo slet ikke medicinsk uddannede inden for det område så de ved ingenting om det.. Stol på din JM.... Min lægesekretær sagde til mig, at min kæreste havde dårlig sædkvalitet og vi skulle have lavet flere prøver, men at lægen lige ville ringe til os. Da lægen ringede fik vi at vide at han var en tyr med topkvalitets-sæd.... Så jeg giver intet for sekretærens udtalelser mere...

jeg er sikker på alt er som det skal være med din bebse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.