Plz hjælp!:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Så mange har srt en men ingen hjælp???

jeg ville ringe og snakke med  jordmoderen.. og da din egen er lykke så ring til fødegangen og snak med jordmoderen der.. det er mit råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Muhmi

Jeg var ude med mon familie igår og vi kastede med sten i vandet med min niece, men jeg kastede kun engang fordi jeg fik pisse ondt i maven da jeg kastede den så blev jeg bange at der ville ske noget med babyen . Her i dag når jeg er på arb, tissede jeg og tørrede mog af med papir og der var rødt blod ikke i stor mængde men sådan blod altså en little smule og det var når jeg tørrede mig, ellers ikke. Nu jeg skide bekymret og kan ikke koncentere mig. Er bange for at miste 

Og er 16+2 i dag

Ligamentsmerter+ et lille bristet blodkar pga. overanstrengelse er mit allerbedste bud..

MEN hvis du er meget bekymret så ring til fg eller læge i morgen tidlig

Anmeld

2. maj 2012

Ciss

Jeg tror, det bedste du kan gøre er at forsøge at slappe helt af og ikke panikke.

Du er kommet så langt, at der skal en del til, før det går virkelig galt, har jeg indtryk af, så det er slet ikke sikkert, at detteher er en katastrofe.

Prøv at tænke positivt og forkæle dig selv og slap mest mulig af. Lig på sofaen. Der er vist flere grunde til, at man kan bløde lidt, så så længe det kun er lidt, og hvis du ikke har fortsat ondt, så tror jeg, at chancen for at det går godt er bedre end for det modsatte.

Sender en og for at alt viser sig at være i skønneste orden. Det kan jo være, det ret og slet er en overarbejdet muskel, som har behov for at slappe af, eller sådan noget. Kroppen arbejder jo ikke på normal måde, når man går gravid.....

Anmeld

2. maj 2012

Mumto3

Jeg kan umuligt se at man skulle kunne abortere af at kaste en sten i vandet. Det var jo ikke jellingestenen, det har jo været en lille håndsten, men i det øjeblik du strakte dig, så 'hev' det i ligamenterne og det gjorde ondt.

At din mave så i dag er 'stor og spændt' tror jeg meget mere har med nervøsitet at gøre end med den sten du kastede i går.

Da jeg var gravid med nr 2, lå vi og puttede inden i sengen med den ældste. På et tidspunkt kom han til at sparke mig meget hårdt i maven, ogjeg blev også bekrymret. Det gjorde virkelig ondt!!! -men JM sagde at med mindre det var en hest der har sparket mig hårdt i maven så var der ingen grund til bekrymring, så jeg tror bestemt heller ikket at et stenkast gør noget!

Jeg håber du få ro i sindet!!! Det skal nok gå!! Sender dig masser af positive tanker.

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg ville ringe og snakke med  jordmoderen.. og da din egen er lykke så ring til fødegangen og snak med jordmoderen der.. det er mit råd

Taaak for du skrev søde!:-) jeg ringer til lægen for en sikkerhedsskyld imorgen pga jeg også skal bestille tid til både blodprøve og det her. 

Men det rart at få kommentar fra andre gravide someventuelt er mere viden end jeg eller har prøvet det:-) ellers er det også rart at få lidt opbakning:-)

Anmeld

2. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Taaak for du skrev søde!:-) jeg ringer til lægen for en sikkerhedsskyld imorgen pga jeg også skal bestille tid til både blodprøve og det her. 

Men det rart at få kommentar fra andre gravide someventuelt er mere viden end jeg eller har prøvet det:-) ellers er det også rart at få lidt opbakning:-)

jeg er første gangs gravid og 16+5 men jeg har fulgt rigtig mange debatter og selv snakket med jordmoder og læger om hvad der kan ske osv..

fik at gide at var der den mindste tvivl eller nogle spørgemål sku jeg bare ringe.. som andre skrev hellere en gang for meget end en gang for lidt..

men skal os lige siges at så længe der ikke er mere blod end du beskriver og du ikke har smerter så tror jeg ikke det er noget alvorligt

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ligamentsmerter+ et lille bristet blodkar pga. overanstrengelse er mit allerbedste bud..

MEN hvis du er meget bekymret så ring til fg eller læge i morgen tidlig

Tak for svaret søde! Jeg synes det rart du kommentere, jeg fik ihvertfald lidt ro i sindet, prøvet at slappe af! Jeg gik også i 40 minutter i dag fordi jeg ikke kunne finde gå vejen til arb, så det endte med jeg blev pisse træt og mit arb er at side foran pc og lave salg arbejde så man bliver både fysisk og physisk træt. Men ringer for en sikkerhedsskyld imorgen morgen:-)

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg er første gangs gravid og 16+5 men jeg har fulgt rigtig mange debatter og selv snakket med jordmoder og læger om hvad der kan ske osv..

fik at gide at var der den mindste tvivl eller nogle spørgemål sku jeg bare ringe.. som andre skrev hellere en gang for meget end en gang for lidt..

men skal os lige siges at så længe der ikke er mere blod end du beskriver og du ikke har smerter så tror jeg ikke det er noget alvorligt

Ja engang for meget en for lidt:-) men det blødte slet ik da jeg tissede, men da jeg tørrede mig så var der en meget lille mængde blod altså jeg tørrede mig så var det lyserødt agtigt. Ikke specielmeget. 

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg tror, det bedste du kan gøre er at forsøge at slappe helt af og ikke panikke.

Du er kommet så langt, at der skal en del til, før det går virkelig galt, har jeg indtryk af, så det er slet ikke sikkert, at detteher er en katastrofe.

Prøv at tænke positivt og forkæle dig selv og slap mest mulig af. Lig på sofaen. Der er vist flere grunde til, at man kan bløde lidt, så så længe det kun er lidt, og hvis du ikke har fortsat ondt, så tror jeg, at chancen for at det går godt er bedre end for det modsatte.

Sender en og for at alt viser sig at være i skønneste orden. Det kan jo være, det ret og slet er en overarbejdet muskel, som har behov for at slappe af, eller sådan noget. Kroppen arbejder jo ikke på normal måde, når man går gravid.....

Jeg var meget bekymret i starten men synes det rart at få lidt støtte her inde fra :-) tak søde, jeg ringer til lægen imorgen for en sikkerhedsskyld!:-)

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg var meget bekymret i starten men synes det rart at få lidt støtte her inde fra :-) tak søde, jeg ringer til lægen imorgen for en sikkerhedsskyld!:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.