Har lige gjort det vildeste køb :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Mumto3

Carl-Emil's mor skriver:

Ja så burde hun Da kunne passe den til november heheheh husk shopping er sundt da det frigiver endorfiner holly.dk har udsalg på ensfarvede og smartkids.dk har også udsalg og ja man bruger stjerne mange penge påDe små men alligevel så føler man jo de iiiiiiiiiintet har så man er nødt til liiiiiiiige at købe noget mere heheh Vi er på den anden side af 2500+ fra den 15 april = forkælet baby

Åh,hvor har de ensfarvet holly på udsalg???? Jeg har ledt rigtig meget efter deres ensfarvede undertøj på udsalg i store størrelser, men kan ikke finde noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mumto3 skriver:

Åh,hvor har de ensfarvet holly på udsalg???? Jeg har ledt rigtig meget efter deres ensfarvede undertøj på udsalg i store størrelser, men kan ikke finde noget

På www.hollys.dk dem der står deal ved 3 for 149 mener jeg det var bestilte 18 bodyer dragter og undertøjssæt for 1000 incl levering

Anmeld

5. maj 2012

Caracatita

rikkeregnbue skriver:

Spørgsmålet er bare hvad størrelse jeg egentlig skal have den i  

Ida er jo 10 mdr til November

Min søn blev 1 år i februar...og allerede i september kunne han ikke passe flyverdragt i str 80, som han fik i gave...han har brugt 86 hele vinteren.

Anmeld

5. maj 2012

Mumto3

Carl-Emil's mor skriver:

På www.hollys.dk dem der står deal ved 3 for 149 mener jeg det var bestilte 18 bodyer dragter og undertøjssæt for 1000 incl levering

Tak for tippet!!!! Nu har jeg også tre børn, men jeg har lige bestilt for 1.750kr undertøj og lidt natbukser. På en gang er det både billigt og så alligevel mange penge. Men det er jo en super god kvalitet!!! Tusind tak for linket!!!

Anmeld

5. maj 2012

AnnePedersen

hummel er lille i størrelsr. ved det da vi har hummel

Anmeld

5. maj 2012

mor2011_

MissTas skriver:

Det kommer her.. passer nemlig med at til november er hun 9 mrd og dette er en str. 74/9 mrd og så kan hun passe den indtil januar/februar (kan jeg håbe på) kan ikk være bedre

så må du håbe at hun kan passe den min dreng er 5½ og bruger 74   og snart på vej i 80 og han er ikke ret stor 

Anmeld

5. maj 2012

foto på lærred

rikkeregnbue skriver:

Spørgsmålet er bare hvad størrelse jeg egentlig skal have den i  

Ida er jo 10 mdr til November

Jeg har lige sat min datters Wheat flyverdragt til sag. (74) Min datter er 10 måneder lige om lidt og hun er vokset ud af en 74 så jeg ville helt sikkert gå efter en 80 hvis jeg var dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.