Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: Ja, synes selv det er et fantastisk køb.. har lige købt en rød og pink Hummel flyverdragt til min lille pige til vinter.. ved godt der er lang tid til hun kan passe den.. men hvorfor give 800 kr til efteråret når man kunne give 350 kr. nu ELSKER røverkøb smil! god dag til jer alle i dag
Ja, synes selv det er et fantastisk køb.. har lige købt en rød og pink Hummel flyverdragt til min lille pige til vinter.. ved godt der er lang tid til hun kan passe den.. men hvorfor give 800 kr til efteråret når man kunne give 350 kr. nu
ELSKER røverkøb smil!
god dag til jer alle i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, hvor dejligt. Den er for lækker! Jeg elsker også at gøre et godt køb! Jeg har været på lagersalg i dag. En butik her i byen har opkøbt et varelager fra en butik, som er gået konkurs. Så de solgte alle varer fra lageret til 50% - og det er jo fra den helt nye kollektion! Fedt fedt fedt
Jeg købte:
Molo natbukser m. stjernerMolo T-shirt med folkevognsrugbrødMolo T-shirt m. stjerneMolo boxershortsDanefæ T-shirtDanefæ bluseSmallstuff nattøj-sætSmallstuff natbukser/tullebukserShorts fra Phister og PhilinaSebra kuffertSebra puslespilSebra barnevognsophæng m. elefant
Alt sammen for sølle 1.030 kr.!!
TrineMine86 skriver: hvor er den super flot men er sku lidt bange for at den bliver for lille, er din pige et lille nips nu? jeg ved bare at pigerne i min mødregruppe er 6-7 måneder nu og bruger 74 og de er ikke specielt store i det.. min dreng er snart 7 måneder og bruger allerede str 80
hvor er den super flot
men er sku lidt bange for at den bliver for lille, er din pige et lille nips nu?
jeg ved bare at pigerne i min mødregruppe er 6-7 måneder nu og bruger 74 og de er ikke specielt store i det..
min dreng er snart 7 måneder og bruger allerede str 80
jeg ved hummel er store i størrelsen og derfor svarer en 74 næsten til en 80 .. men nej, hun er meget normal i str. er 2,5 måned og næsten lige gået over i str. 62.. passer meget enkelte ting i 56 .. så tror hun er meget normal i størrelsen
satser på at hun kan passe den lidt af efteråret og vinteren, ellers må jeg jo ud og investerer i en mere sådan er det jo
Svenne skriver: Ej, hvor dejligt. Den er for lækker! Jeg elsker også at gøre et godt køb! Jeg har været på lagersalg i dag. En butik her i byen har opkøbt et varelager fra en butik, som er gået konkurs. Så de solgte alle varer fra lageret til 50% - og det er jo fra den helt nye kollektion! Fedt fedt fedt Jeg købte: Molo natbukser m. stjernerMolo T-shirt med folkevognsrugbrødMolo T-shirt m. stjerneMolo boxershortsDanefæ T-shirtDanefæ bluseSmallstuff nattøj-sætSmallstuff natbukser/tullebukserShorts fra Phister og PhilinaSebra kuffertSebra puslespilSebra barnevognsophæng m. elefant Alt sammen for sølle 1.030 kr.!!
SÅDAN
wooow hvor billigt for alle de lækre ting :O
MissMaria skriver: Fedt Var lige inde og kigge - men synes det er svært at købe frem.. Min søn fylder 1 år lige om lidt... Han bruger nu str. 74... Så ved ikke hvilken str han vil være til vinter... Men elsker ellers at spare penge
Fedt Var lige inde og kigge - men synes det er svært at købe frem.. Min søn fylder 1 år lige om lidt... Han bruger nu str. 74... Så ved ikke hvilken str han vil være til vinter... Men elsker ellers at spare penge
tog også chancen fordi den var sat SÅ meget ned.. havde den ikke været sat ret meget ned havde jeg nok heller ikke turde.. men det er ikke de 350 der ruinerer mig, så satser bare på at hun kan nå at få lidt glæde af den
Carl-Emil's mor skriver: hvor skønt Du virker til at være lidt som mig når jeg læser hvad du skriver herinde heheh har også lige købt en flyverdragt til min orm dog i str 86 da han er en LANG dreng ( 68i str nu som 3,5 mdr ) så her blev det en Ver De Terre og ja det er jo fantastisk at shoppe på forhånd... Husk regntøj det kan man jo også saaaaaagtens shoppe på forhånd
hvor skønt
Du virker til at være lidt som mig når jeg læser hvad du skriver herinde heheh
har også lige købt en flyverdragt til min orm dog i str 86 da han er en LANG dreng ( 68i str nu som 3,5 mdr ) så her blev det en Ver De Terre og ja det er jo fantastisk at shoppe på forhånd...
Husk regntøj det kan man jo også saaaaaagtens shoppe på forhånd
hehe skønt med nogen der også er ligesom en selv .. smil! .. ja okay, så er han også en lang dreng.. min pige er snart 11 uger og er næsten lige hoppet i en 62 passer meget enkelte ting i 56 .. såå hun er knap så stor.. håber hun til oktober/november kan hoppe i flyverdragtern i str. 74 også fordi hummels er store i størrelsen
men ja, der er da intet som røverkøb .. men shit hvor har jeg brugt mange penge på hende den sidste måned.. kan slet ikke lade være
MissTas skriver: hehe skønt med nogen der også er ligesom en selv .. smil! .. ja okay, så er han også en lang dreng.. min pige er snart 11 uger og er næsten lige hoppet i en 62 passer meget enkelte ting i 56 .. såå hun er knap så stor.. håber hun til oktober/november kan hoppe i flyverdragtern i str. 74 også fordi hummels er store i størrelsen men ja, der er da intet som røverkøb .. men shit hvor har jeg brugt mange penge på hende den sidste måned.. kan slet ikke lade være
Carl-Emil's mor skriver: Ja så burde hun Da kunne passe den til november heheheh husk shopping er sundt da det frigiver endorfiner holly.dk har udsalg på ensfarvede og smartkids.dk har også udsalg og ja man bruger stjerne mange penge påDe små men alligevel så føler man jo de iiiiiiiiiintet har så man er nødt til liiiiiiiige at købe noget mere heheh Vi er på den anden side af 2500+ fra den 15 april = forkælet baby
Ja så burde hun Da kunne passe den til november heheheh husk shopping er sundt da det frigiver endorfiner holly.dk har udsalg på ensfarvede og smartkids.dk har også udsalg og ja man bruger stjerne mange penge påDe små men alligevel så føler man jo de iiiiiiiiiintet har så man er nødt til liiiiiiiige at købe noget mere heheh Vi er på den anden side af 2500+ fra den 15 april = forkælet baby
ja, satser jeg lidt på.. med mindre det bare pludseligt går viiildt stærkt.. men det vil tiden jo vise, ellers må jeg ud og købe en ny det er også mange penge på to uger hehe..
indenfor den sidste måned tør jeg slet ikke tænke på hvad vi har brugt på lille pigen til tøj og legetøj.. måske 5-6000, men det er så også fordi vi er begyndt at købe forud sådan vi ikke står og mangler tøj i de større størrelser hvis hun pludselig skulle vokse hurigt..
men det er herligt at forkæle de små hellere dem end os selv
MissTas skriver: ja, satser jeg lidt på.. med mindre det bare pludseligt går viiildt stærkt.. men det vil tiden jo vise, ellers må jeg ud og købe en ny det er også mange penge på to uger hehe.. indenfor den sidste måned tør jeg slet ikke tænke på hvad vi har brugt på lille pigen til tøj og legetøj.. måske 5-6000, men det er så også fordi vi er begyndt at købe forud sådan vi ikke står og mangler tøj i de større størrelser hvis hun pludselig skulle vokse hurigt.. men det er herligt at forkæle de små hellere dem end os selv
heheh det er nemlig det med at shoppe forud jeg køber også gerne tøj forud
glæææææd dig til pompdeluxe holder online udsalg haps man kan bare få købt en masse gode ting
Jeg har også satset lidt og købt en magen til i grøn til oliver i str 74 var til børnebazar i dag og fik den til, hold nu godt fast, 125 kr!! Den er godt nok brugt, men det kan slet ikke ses!
Må indrømme jeg stadig danser lidt rundt over det hahaFik gjort mig en masse gode Hummel køb til ingen penge ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128