flodheste har også brug for veninder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Kay

Puslingen skriver:

Det er han helt klart
Og største del af tiden følger han med som fast del af mig
Han går jo hjemme hos mig

Så må vi prøve en gang til

Vi er også lige blevet raske efter at have været syg, så ville være rart at komme lidt ud
Og så langt væk er Lyngby ikke for os

hvor bor du da??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

2721

Søborg

Anmeld

2. maj 2012

Darling<3

Kay skriver:

det er en rigtig dejlig by... og i lige måde tirsdag og tårsdag går jeg til vand gymnastik hos min fys... men ellers er der ik meget andet end huslige pligter og så at sidder her

Hvad klok et du afsted?? Er faktisk lidt tørstig og vejret et jo max dejligt!!!

Jeg prøver bare på at gøre vores lejlighed færdig, men der et kun bore-opgaver tilbage:/

Tænker faktisk lidt at jeg skal have afprøvet svømmehallen inden længe, ville være lækkert for mit dumme bækken!

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Kay skriver:

ja gode veninder og penge hænger jo ikke på træerne... men hvad skulle de også lave der?? de ville selvfølgelig være lettere at finde... men så havde der sikkert været nogle og plukke de bedste før man nåede det...

jeg er en ung kvinde på 25, der er gravid med vores første barn... bor sammen med min kæreste og vores hund i Kgs. Lyngby...

eller rettere en stor besværet flodhest med bækkenløsning, og en hund der ikke kan være alene hjemme i huset men kun i bilen... så vi kommer ikke så meget ud...

efter formen er blevet til flodhest er veninderne flygtet... men ja... når det tøj man kigger efter er str. telt, og mackup er noget man spare på... man valdre som en and og puster og pruster hvis det går for stærkt er man vel heller ikke særlig charmerende at shoppe med

savner andre flodheste, eller tidligere flodheste... der ikke har noget imod at jeg ik kommer meget længere væk end lyngby... evt strøget i kbh. eller et andet storcenter at det ikke er heldags udflugter pga. hund og bækken... men stadig er indstillet på en tur på cafe, shopping, hygge hjemme eller ude... og selvfølgelig en masse snak og hygge for det er det jeg savner mest

skriv for dælen skriv... inden jeg groer fast her hjemme ved min computer

Øv bøv at du bor så langt væk !!!!  jeg mangler også en/flere gode veninder men desværre bor jeg i det mørke jylland hehe håber du finder en sød en der vil shoppe osv med dig selvom du ligenu er en "flodhest"

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Darling<3 skriver:

Hvad klok et du afsted?? Er faktisk lidt tørstig og vejret et jo max dejligt!!!

Jeg prøver bare på at gøre vores lejlighed færdig, men der et kun bore-opgaver tilbage:/

Tænker faktisk lidt at jeg skal have afprøvet svømmehallen inden længe, ville være lækkert for mit dumme bækken!

det er oppe i gilleleje... så er afsted hele dagen og bruger tid med familien der oppe

kæmper også med at følge med vasketøjet og opvasken her hjemme men sys det holder hårdt...  

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Puslingen skriver:

Søborg

nej det er ik langt væk

vi kan jo skrive privat og finde ud af en aftale

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Rinepigen skriver:

Øv bøv at du bor så langt væk !!!!  jeg mangler også en/flere gode veninder men desværre bor jeg i det mørke jylland hehe håber du finder en sød en der vil shoppe osv med dig selvom du ligenu er en "flodhest"

ja det er jo det... landet er fyldt af dejlige kvinder... men vi er sprædt ud over det hele... men selvfølgelig ville det heller ik være fair for resten af landet hvis vi alle boede på sjælland

Anmeld

2. maj 2012

Darling<3

Kay skriver:

det er oppe i gilleleje... så er afsted hele dagen og bruger tid med familien der oppe

kæmper også med at følge med vasketøjet og opvasken her hjemme men sys det holder hårdt...  

Er du deroppe nu?

Kender godt det der med at man ikke helt kan følge med, synes godt nok også at tingene begynder at tage meget lang tid hehe.. Er glad for at jeg kun har 9 uger tilbage

Er godt nok røv flov over min blege hud og mine grimme ben - men måske skulle vi plaske sammen en dag?

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Darling<3 skriver:

Er du deroppe nu?

Kender godt det der med at man ikke helt kan følge med, synes godt nok også at tingene begynder at tage meget lang tid hehe.. Er glad for at jeg kun har 9 uger tilbage

Er godt nok røv flov over min blege hud og mine grimme ben - men måske skulle vi plaske sammen en dag?

nej ik nu det er jo hverken tirsdag eller torsdag i dag

i dag venter jeg på manden kommer hjem for han har planer for noget vi skal... men aner ik hvad

Anmeld

2. maj 2012

2721

Kay skriver:

nej det er ik langt væk

vi kan jo skrive privat og finde ud af en aftale

God íde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.