flodheste har også brug for veninder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2012

Kay

ja gode veninder og penge hænger jo ikke på træerne... men hvad skulle de også lave der?? de ville selvfølgelig være lettere at finde... men så havde der sikkert været nogle og plukke de bedste før man nåede det...

jeg er en ung kvinde på 25, der er gravid med vores første barn... bor sammen med min kæreste og vores hund i Kgs. Lyngby...

eller rettere en stor besværet flodhest med bækkenløsning, og en hund der ikke kan være alene hjemme i huset men kun i bilen... så vi kommer ikke så meget ud...

efter formen er blevet til flodhest er veninderne flygtet... men ja... når det tøj man kigger efter er str. telt, og mackup er noget man spare på... man valdre som en and og puster og pruster hvis det går for stærkt er man vel heller ikke særlig charmerende at shoppe med

savner andre flodheste, eller tidligere flodheste... der ikke har noget imod at jeg ik kommer meget længere væk end lyngby... evt strøget i kbh. eller et andet storcenter at det ikke er heldags udflugter pga. hund og bækken... men stadig er indstillet på en tur på cafe, shopping, hygge hjemme eller ude... og selvfølgelig en masse snak og hygge for det er det jeg savner mest

skriv for dælen skriv... inden jeg groer fast her hjemme ved min computer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Darling<3

Kay skriver:

ja gode veninder og penge hænger jo ikke på træerne... men hvad skulle de også lave der?? de ville selvfølgelig være lettere at finde... men så havde der sikkert været nogle og plukke de bedste før man nåede det...

jeg er en ung kvinde på 25, der er gravid med vores første barn... bor sammen med min kæreste og vores hund i Kgs. Lyngby...

eller rettere en stor besværet flodhest med bækkenløsning, og en hund der ikke kan være alene hjemme i huset men kun i bilen... så vi kommer ikke så meget ud...

efter formen er blevet til flodhest er veninderne flygtet... men ja... når det tøj man kigger efter er str. telt, og mackup er noget man spare på... man valdre som en and og puster og pruster hvis det går for stærkt er man vel heller ikke særlig charmerende at shoppe med

savner andre flodheste, eller tidligere flodheste... der ikke har noget imod at jeg ik kommer meget længere væk end lyngby... evt strøget i kbh. eller et andet storcenter at det ikke er heldags udflugter pga. hund og bækken... men stadig er indstillet på en tur på cafe, shopping, hygge hjemme eller ude... og selvfølgelig en masse snak og hygge for det er det jeg savner mest

Amen for filan søde, bor du i kgs. Lyngby???
Vi flyttede herop i sidste uge, så du siger da bare til hvis du vil luftes

Anmeld

2. maj 2012

2721

Hej
Vi har skrevet lidt sammen før, men det gled ud i sandet
Jeg er super dårlig til at taget intiativ, mega genert og vrøvler som en i pokker, fordi jeg er genert, men jeg vil gerne som dig finde nogle veninder, særligt nogen jeg kan lave lidt tøse hygge med uden barn, hvilket self ikke er muligt særligt tit, men en gang i mellem trænger jeg til at være mig og en anden voksen. Ikke charlies mor, men hvad nytter det når man kun få veninder har.
Inus

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Darling<3 skriver:

Amen for filan søde, bor du i kgs. Lyngby???
Vi flyttede herop i sidste uge, så du siger da bare til hvis du vil luftes

jeps det gør jeg og hvaaa... stalcker du mig

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Puslingen skriver:

Hej
Vi har skrevet lidt sammen før, men det gled ud i sandet
Jeg er super dårlig til at taget intiativ, mega genert og vrøvler som en i pokker, fordi jeg er genert, men jeg vil gerne som dig finde nogle veninder, særligt nogen jeg kan lave lidt tøse hygge med uden barn, hvilket self ikke er muligt særligt tit, men en gang i mellem trænger jeg til at være mig og en anden voksen. Ikke charlies mor, men hvad nytter det når man kun få veninder har.
Inus

ja vi har skrevet før... men tror jeg er lidt lige som dig... er ik den bedste til at tage initiativ til at arangere noget...

kan godt forstå du har brug for at komme ud og være andet end mor... men vi kan jo gøre begge dele?? tænker at sådan en dejlig lille fyr vel er en god icebreacker

Anmeld

2. maj 2012

Tona

Kay skriver:

Øv det er ærgeligt at jeg bor i jylland. Jeg ville ælske at være flodhest sammen med dig  

Anmeld

2. maj 2012

Darling<3

Kay skriver:

jeps det gør jeg og hvaaa... stalcker du mig

Ja det gør jeg altså hehe...

Det er sky da en mega lækker og hyggelig by, vi har fundet - så hvis du vil noget - så skriv

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Øv det er ærgeligt at jeg bor i jylland. Jeg ville ælske at være flodhest sammen med dig  

ja... der bor så mange dejlige flodheste i jylland... det er dælemer trist der er så langt...

Anmeld

2. maj 2012

2721

Det er han helt klart
Og største del af tiden følger han med som fast del af mig
Han går jo hjemme hos mig

Så må vi prøve en gang til

Vi er også lige blevet raske efter at have været syg, så ville være rart at komme lidt ud
Og så langt væk er Lyngby ikke for os

Anmeld

2. maj 2012

Kay

Darling<3 skriver:

Ja det gør jeg altså hehe...

Det er sky da en mega lækker og hyggelig by, vi har fundet - så hvis du vil noget - så skriv

det er en rigtig dejlig by... og i lige måde tirsdag og tårsdag går jeg til vand gymnastik hos min fys... men ellers er der ik meget andet end huslige pligter og så at sidder her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.