hovedpudebetræk til baby? bruger I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Frk.S

Hvis de er store nok til at vikle om madrassen der hvor hun har hovedet gør jeg det i stedet for en stofble. Det ser lidt hyggeligere ud. 

Men ellers bruger jeg bare en stofble, og så er pudebetrækket i skuffen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Sakris

Tusind tak for alle jeres svar! Tror bare jeg laver sættene uden pudebetræk. Det er jo et fåtal der bruger dem  Sikke en masse svar. Det er sgu skønt med denne side!

Anmeld

2. maj 2012

Sakris

MoarHvidovre skriver:

Vi har aldrig brugt pudebetræk da de var små. De begyndte begge først at bruge hovedpude 1+ og da havde de fået juniordyne.

Det er lige præcis også det jeg tænkte. Vores datter bruger ikke hovepude endnu, men har fået en juniordyne, så de hovedpudebetræk til babydynerne er jo så aldrig kommet i brug!

Anmeld

2. maj 2012

Sakris

Valle81 skriver:

Hey,

Ja det er da ætset fjollet, men så ikke alligevel. Jeg har altid rigt pudebetrækkene. Jeg har lagt dem rundt om madrassen i den ende hvor baby har hovedet. Altså rundt om barnevognsmadrassen og liftmadrassen.

Christina

Det er selvfølgelig også smart! Min datter lå i voksipose, og om natten havde vi en stofble uder hendes hoved, så undrede mig. Men tror mit syede betræk bliver uden pudebetræk, laver andet tilbehør til istedet 

Anmeld

2. maj 2012

Mettefpigen

Neej bruger det ikk.. Har lagt puden under betrækket på madrassen... Men hænger dem op på væggen så han har noget at kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.