Udbetaling af børnepenge ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

MariaMus

Jeg er i tvivl på om vi får børnepenge denne gang, Magnus er født 6. februar og jeg mener at have læst at man først får børnepenge kvartallet efter, ellers skulle han have være født før 20. januar.

Er der nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Mira0911

MariaMus skriver:

Jeg er i tvivl på om vi får børnepenge denne gang, Magnus er født 6. februar og jeg mener at have læst at man først får børnepenge kvartallet efter, ellers skulle han have være født før 20. januar.

Så skal man ikke glæde sig for meget alligevel... Julie er fra 10. Februar...

Anmeld

16. april 2009

Valle81

Min datter er født den 14 februar 2004, og jeg er ret sikker på at jeg fik børnepenge 20 april 2004.

Anmeld

16. april 2009

lonemus

PiaR skriver:

Altså jeg mener også det er en mandag denne gang da d.20 falder på en mandag... - havde d.20 faldt på en lørdag eller søndag var de blevet udbetalt fredagen inden...

Fulstsændig enig...pengene kommer først mandag

Anmeld

16. april 2009

lonemus

Julie R skriver:

Synes at det er dejligt at børnepengene er stiget :0).. Dejligt at det er den vej og ikke den anden :0)

De stiger først næste år .)

Du får 4107.- kr for børn under 3 år. Det har været den sats jeg har fået hele året!

Lone

Anmeld

16. april 2009

lonemus

MariaMus skriver:

Jeg fik at vide, at man fik kun børnepenge, hvis barnet var født INDEN den måned børnepengene kommer, dvs. inden januar, april, juli og oktober.

Så jeg vil mene du får børnepenge.
Jeg hars elv født den 19. og 23. august, hver gang har jeg fået penge i oktober.

Lone

Anmeld

16. april 2009

Mie A

MariaMus skriver:

Du får børnepenge denne gang. Alle der har født før den 1. april, får børnepenge her den 20.

Anmeld

16. april 2009

louisepigen23

Mie A skriver:

Du får børnepenge denne gang. Alle der har født før den 1. april, får børnepenge her den 20.

fedt så jeg kan godt regne med at få... Marcus er født 30. marts

Anmeld

16. april 2009

MariaMus

Super :-D

Anmeld

16. april 2009

Mie A

louisepigen23 skriver:

fedt så jeg kan godt regne med at få... Marcus er født 30. marts

Jep - det var timet godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.