Udbetaling af børnepenge ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Udbetaling af børnepenge i april ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.852 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Pia.

Er det i morgen d. 17 inden weekenden eller er det mandag d. 20 efter weekenden - jeg mener selv det først er på mandag, men en anden her inde er ikke helt enig med mig

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Diana...

Jeg fik at vide det var d. 20 men det jo første gang vi skal have så hvad ved jeg

Anmeld

16. april 2009

Pia.

Jeg fik at vide det var d. 20 men det jo første gang vi skal have så hvad ved jeg

Altså jeg mener også det er en mandag denne gang da d.20 falder på en mandag... - havde d.20 faldt på en lørdag eller søndag var de blevet udbetalt fredagen inden...

Anmeld

16. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det er altid d. 20. Hvis dagen falder i weekend eller helligdag, bliver den udbetalt sidste bankdag inden.

Anmeld

16. april 2009

Pia.

Jeanne skriver:

Det er altid d. 20. Hvis dagen falder i weekend eller helligdag, bliver den udbetalt sidste bankdag inden.

Nemlig

Anmeld

16. april 2009

Mie A

Jeanne skriver:

Enig!

Anmeld

16. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fungerer vel fuldstændig ligesom lønudbetaling!? så bare d.20. i måneden i stedet for sidste bankdag i måneden!?
knus

Anmeld

16. april 2009

Mira0911

Måske jeg skulle trække den til mig igen - vente og se...

Anmeld

16. april 2009

Valle81

Vi får dem på mandag::0)

Anmeld

16. april 2009

Guldet

Synes at det er dejligt at børnepengene er stiget :0).. Dejligt at det er den vej og ikke den anden :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.