Ballerina sko - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Annana89

c_rafn@hotmail.com skriver:

jeg har tit købt mine i bianco, men det er jo en smags sag, det er vist bare at prøve sig frem. det er jo ikke prisen der gør om de er gode.

Sys os tit man kan finde nogle der er en smule mere exklussive i Bianco! Jeg sys i hvert fald ofte jeg falder over et par derinde jeg ikke kan leve uden!

men dem fra føtex osv. er jo gode til hverdagsbrug og så dem man slider op på en sesson...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Momster89

Mine er fra deichmann.

Går efter dem i læder (indeni og udenpå) ellers oplever jeg tit at mine fødder bliver for varme og hæver op

Anmeld

1. maj 2012

La´chrissen

Annana89 skriver:

Sys os tit man kan finde nogle der er en smule mere exklussive i Bianco! Jeg sys i hvert fald ofte jeg falder over et par derinde jeg ikke kan leve uden!

men dem fra føtex osv. er jo gode til hverdagsbrug og så dem man slider op på en sesson...

enig

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

Jeg har gået og kigget på dem længe. Og ville ønske jeg kunne gå i dem. Men synes bare hver gang jeg prøver nogen så ligner det jeg har en gigant fod. Hvorfor er det sådan? Bruger str. 39 i sko. Har jeg en stor fod eller er det bare noget jeg føler?

Anmeld

1. maj 2012

JulieE

Jeg eeelsker min ballerinaer fra LillF. De er så lækre at have på 

Du kan bl.a. købe dem her 

Anmeld

1. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babymor2010 skriver:

Piger, jeg skal prøve en ny stil her til sommer - hvor køber i jeres ballerina sko? Er der et bestemt "mærke" jeg skal gå efter?

Kom frisk, kom glad 

jeg synes bianco har nogle fine ballerinaer

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Jeg har gået og kigget på dem længe. Og ville ønske jeg kunne gå i dem. Men synes bare hver gang jeg prøver nogen så ligner det jeg har en gigant fod. Hvorfor er det sådan? Bruger str. 39 i sko. Har jeg en stor fod eller er det bare noget jeg føler?

Jeg har også en str. 39 

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Ved min veninde tit køber i Bilka og Føtex. De er billige og fine og hun siger at de er rigtig gode! Vh stine

Det samme gør en af mine veninder - det kunne være jeg skulle tage et smut i Føtex en af dagene  Så må jeg prøve mig frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.