Ballerina sko - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Clisolka

Piger, jeg skal prøve en ny stil her til sommer - hvor køber i jeres ballerina sko? Er der et bestemt "mærke" jeg skal gå efter?

Kom frisk, kom glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Annana89

ahh her læser jeg lige med!

trænger også til nyt sommerfodtøj og er elsker ballerinaer. Plejer selv bare at købe fra Bianco!

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

Annana89 skriver:

ahh her læser jeg lige med!

trænger også til nyt sommerfodtøj og er elsker ballerinaer. Plejer selv bare at købe fra Bianco!

Det skal du skam være velkommen til  Jeg trænger til noget nyt, og nu vil jeg "prøve" dem 

Anmeld

1. maj 2012

Annana89

Babymor2010 skriver:

Det skal du skam være velkommen til  Jeg trænger til noget nyt, og nu vil jeg "prøve" dem 

Jeg jeg godt forstå! de er også dejlige bahalige lige og smutte i og samtidig søde og feminine!

Mon der er nogle der har nogle gode links eller lign!?

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

Annana89 skriver:

Jeg jeg godt forstå! de er også dejlige bahalige lige og smutte i og samtidig søde og feminine!

Mon der er nogle der har nogle gode links eller lign!?

Vi venter med spænding 

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved min veninde tit køber i Bilka og Føtex. De er billige og fine og hun siger at de er rigtig gode! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Ved min veninde tit køber i Bilka og Føtex. De er billige og fine og hun siger at de er rigtig gode! Vh stine

Dem har jeg os nogle stykker af! De er ganske udemærket og her bliver der både gået i byen i dem, slået græs i dem osv 

Når de ikke er dyrere end de er så bruger jeg dem bare til alt. Simpelthen fordi de er så behagelige at gå i.

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Dem har jeg os nogle stykker af! De er ganske udemærket og her bliver der både gået i byen i dem, slået græs i dem osv 

Når de ikke er dyrere end de er så bruger jeg dem bare til alt. Simpelthen fordi de er så behagelige at gå i.

Hun bruger dem nemlig også til alt! Ku endelig godt være det var det der sku investeres i, nu det er ved at være sommer! Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

La´chrissen

Babymor2010 skriver:

Piger, jeg skal prøve en ny stil her til sommer - hvor køber i jeres ballerina sko? Er der et bestemt "mærke" jeg skal gå efter?

Kom frisk, kom glad 

jeg har tit købt mine i bianco, men det er jo en smags sag, det er vist bare at prøve sig frem. det er jo ikke prisen der gør om de er gode.

Anmeld

1. maj 2012

NinaNymannMadsen

køber mine i tøj og sko det plejer at koste omrkign 50 kr nu her.
og ellers så køber jeg i bilka og føtex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.