Barnedåb - hvem skal inviteres med!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

Honningblomst

Hej...
Jeg synes man skal invitere lige netop de mennesker man har lyst til at dele denne dag med om det så er venner eller familie.
Jeg har altid kun inviteret mennesker fordi jeg ville se dem og ikke fordi jeg burde eller af andre grunde...og håber sandelig det er af samme grund jeg bliver inviteret.
knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Guldet

Til Laura´s barnedåb her i søndags, var vi 35, hvor de 6 af dem var børn også en baby..
Det var hele familie der var samlet, både bedsteforældre, oldeforældre, kusiner og fætre,onkler og tanter.. osv.
Jeg ville rigtig gerne ha haft nogle veninder med, men pludselig vil vi næsten være 50 stk. Så det droppede vi... Så venner invitere vi ud en aften..
Men tror vi gav 2500kr får alt mad og drikkevarer.. :0) så synes det var billigt..

Anmeld

16. april 2009

GryDia

Da min datter skulle døbes inviterede vi kun dem der er noget til hende. Det var jo hendes fest, så hun skulle ikke have vores venner med
Dte blev så til hendes forældre, onkler, faster, moster, tante, bedsteforældre og oldeforældre.

Anmeld

16. april 2009

Mathilde

Når vores datter skal døbes er det kun dem vi har lyst til der skal med, som bliver inviteret... Det kommer ingen onkler, tanter, mostre osv med, ej heller fætre og kusiner, da vi ikke har så meget kontakt med dem. Det bliver vores forældre, søskende, nærmeste venner osv som skal med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.