Uge 21+0 i dag - mangler lidt bevægelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

missytordrup

For øvrigt Rikke, så fandt jeg termins gruppen på facebook da jeg søgte fra min computer... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

kvinde84

Hos mig har der kun været en enkelt dag siden uge 16 hvor jeg ikke kunne mærke den lille. Jeg har også foranliggende moderkage. 

Hold da op hvor gik jeg i panik. Det hjalp ikke et hak at labbe iskoldt vand og lægge mig ned. Jeg ringede om aftenen til hospitalet, og de kørte så en strimmel. Så snart jeg kunne høre hjertelyd og slappede af igen, begyndte h*n igen at sparke som en gal, og det føltes lidt pinligt at ligge der og tælle det ene bevægelse efter det andet 

Jeg havde dagen forinden fået lungemodner, så det kan være pga det og lidt stressen at jeg ikke mærkede den lille 

Anmeld

2. maj 2012

missytordrup

Spiste en kæmpe læske da jeg kom hjem fra arbejde i går...så kan du tro der kom gang i ham...jeg fik både los og spark...det passede ham vist ikke super godt...

Og her til morgen har han også bevægede sig, så jeg behøver ikke vække ham i dag.

Anmeld

2. maj 2012

Kay

missytordrup skriver:

Spiste en kæmpe læske da jeg kom hjem fra arbejde i går...så kan du tro der kom gang i ham...jeg fik både los og spark...det passede ham vist ikke super godt...

Og her til morgen har han også bevægede sig, så jeg behøver ikke vække ham i dag.

det var godt jeg ha fundet ud a at jeg ikke kan ligge på siden uden at irritere vores lille pige... hun ligger nemlig på tværs og jeg tror hun føler sig mast når jeg ligger på siden... så hvis jeg bliver i tvivl ligger jeg mig bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.