Tidlig scanning imorgen, er SÅ nervøs (uge 7)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

man kan sagtens se hjerteblink når man er over de 5 uger. 5+6 burde være der hvor hjertet er stabilt nok og har fast frekvens.

held og lykke

jeg skal selv til min 10. ugers skanning torsdag. har selv haft mange MA'er

ved hvordan det er

håber du får et smukt lille hjerteblink af se

Tak og ja det vil være et smukt syn! 

Tillykke med denne graviditet går godt ovenpå flere MA'er - håber på det bedste for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Du kan tro at jeg vil  for dig i morgen. 

Jeg kan i hvert fald godt forstå at du er nervøs - jeg har selv været der. Året før jeg fik Isabella havde jeg haft en MA, da vi kom til nakkefoldsscanning, så jeg var rimelig nervøs da jeg 6 mrd. efter kom igen - og så lå der bare den lækreste lille baby og sprællede 

Puha helt til NF scanning! Det grimt - må ha været helt forfærdeligt!

Godt den næste blev der, håber også på rask babbi blink imorgen 

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Tøs85 skriver:

Det skal nok gå godt.. Havde en SA i marts og er gravid igen.. Var selv til tidlig scanning i fredags, der var jeg 6+0 og der var fint hjerteblink og det hele så fint ud.. De sagde at selvom der ikke havde været hjerteblink havde det også været normalt.. Blev rigtig glad men er stadig nervøs for om det kan gå galt.. Tænker at jeg skal have en scanning mere senere.. Men det er altså rigtig rart at man ved at lige nu er det fint.. Krydser fingre for dig

Årh hvor dejligt!! Godt at høre du såhjerteblink og ka høre der er noget lettelse at spore! Ved ikk om man KAN slippe helt for bekymring når man har oplevet en abort?

Men håber på en mildere grad af bekymring efter imorgen hvis alt er ok!

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Uge 7 er også først 7+... ellers hedder det 7. uge.... Men håber da for dig at de kan se det...

Nå- anede ikk der var forskel.. Troede når man placerede 6+0 og var fx 6+1 så var man i uge 7... Og når man er 7+1 er man i uge 8

Men har altid syntes det var lidt svært det der

Anmeld

1. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Nå- anede ikk der var forskel.. Troede når man placerede 6+0 og var fx 6+1 så var man i uge 7... Og når man er 7+1 er man i uge 8

Men har altid syntes det var lidt svært det der

Det er total indviklet, men man lærer det hehe.. jeg var også skrup forvirret over det i starten...

Men er man 6+ et eller andet, så er man i uge 6, men i 7. uge... Det er lidt rodet, men der er en del der har set hjerteblink 6+ så du kan jo sagtens være heldig

Anmeld

1. maj 2012

MLT

Anonym skriver:

Tak skal du have!!

Går ud fra alt var ok til discanning så, hvor langt var du henne? Har aldrig prøvet så tidligehn scanning hvor det har været en sund graviditet.. Håber jeg ska opleve det imorgen 

Min scanning var en terminsscanning, da jeg ikke havde nogen idé om, hvor langt jeg var henne.. Jeg er 7 uger henne, og hjertet bankede, så ind til videre, så så alting fint ud Jeg glæder mig til nakkefoldsscanning nu .. 

Det er jeg ked af at høre Jeg håber virkelig også for jer, at alt er som det skal være 

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa :-)

Syns lige jeg ville give en Update når nu i har været så søde at krydse for os :-)

Alt gik PERFEKT! Der var fint hjerteblink og alt så ud som det skulle! Er mega lettet og GLAD

Næste scanning NF og forhåbentligt fortsætter alt med at gå fint :-)

Anmeld

3. maj 2012

female

Anonym skriver:

Syns lige jeg ville give en Update når nu i har været så søde at krydse for os :-)

Alt gik PERFEKT! Der var fint hjerteblink og alt så ud som det skulle! Er mega lettet og GLAD

Anmeld

3. maj 2012

Ma-lu

Anonym skriver:

Hurraaa 

Anmeld

4. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Tak og ja det vil være et smukt syn! 

Tillykke med denne graviditet går godt ovenpå flere MA'er - håber på det bedste for dig!

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.