Tidlig scanning imorgen, er SÅ nervøs (uge 7)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Timse

Fra mig, håber det bedste, men som en anden skriver, så er det stadig tidligt, så fortvivl ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

FruStolpe

Også  herfra.

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hejsa med jer!

Må bare dele min nervøsitet med nogen.. Er i uge 7 nu og skal til tidlig scanning imorgen på hospital da jeg havde en MA (hedder det vist) i januar.. Jeg nåede sidste gang helt frem til uge 10 før jeg begyndte at bløde og ved akut scanning opdagede man at foster kun var 5+5 uger gammelt.. Så det længe jeg har gået og troet jeg var gravid og det ønsker jeg bare ikke igen :-(

Så imorgen er jeg 6+3 uger henne og her burde man ku se hjerteblink ved indvendig scanning.. Jeg er SÅ NERVØS og lidt bange for hvad nu hvis det er gået galt igen?

Er nervøs for hvad jeg vil se på den skærm :-( har endnu ikk rigtig turde glæde mig over denne graviditet, det som om jeg først ska se det før jeg giver mig selv lov til at være glad.. Sidst var jeg overlykkelig indtil jeg fik den bombe at det var gået i stå, blev så ulykkelig..

Åh kryds fingre for mig hvis nogen har overskud?

Nogdn som har oplevet noget lignende mon? Burde ku se hjerteblink 6+3 ikke?

Du kan tro at jeg vil  for dig i morgen. 

Jeg kan i hvert fald godt forstå at du er nervøs - jeg har selv været der. Året før jeg fik Isabella havde jeg haft en MA, da vi kom til nakkefoldsscanning, så jeg var rimelig nervøs da jeg 6 mrd. efter kom igen - og så lå der bare den lækreste lille baby og sprællede 

Anmeld

1. maj 2012

MorDk

Krydser fingre 

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

Vil ik forlade siden uden håber det bedste!

Tusind tak

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nogle kan se hjerteblink tidligt, men jeg mener altså de siger det først er helt sikkert fra 7+.... Så hvis ikke de kan se noget i morgen, så må du ikke fortvivle helt, der kan stadig være en chance, kan også være du ikke er så langt henne som du tror....

Personligt synes jeg det er lige tidligt nok at tage til tidlig scanning, netop fordi man risikerer ikke at kunne se blink endnu og derfor kan gå og bekymre sig uden grund... Men jeg håber for dig at I kan se det og bebsen har det godt inde i sin lille hule

Jeg har været meget opmærksom på hvornår jeg sku scannes for først havde jeg faktisk fået indkaldelse til 26.4.. Altså sidste uge hvor jeg var 5+4 uger henne. Ringede selv og bad om senere dato for ville helst undgå at blive sendt hjem og vente pga manglendehjerteblink - ska helst ikk være pga det for tidligt man ikk ka se det.. Hospital gav mig ret og sagde at man burde ku se det i uge 7.. Og imorgen er jeg 6+3..

Håber!

Tak fordi du skrev - håber alt er normalt imorgen 

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Wish skriver:

for dig .. Håber at den lille er der og bliver der inde.. <3 er selv 6+1 i dag, og den skal bare blive der inde og vokse sig stor ..

sender masser af , og tænker på dig / jer .. 

Tusind tak og tak fordi du skrev

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

MLT skriver:

Jeg har næsten selv lige været til tidlig scanning, og jeg var ligeså nervøs som dig. Forstår godt din bekymring, men jeg krydser finger for, at alt er ok 

Tak skal du have!!

Går ud fra alt var ok til discanning så, hvor langt var du henne? Har aldrig prøvet så tidligehn scanning hvor det har været en sund graviditet.. Håber jeg ska opleve det imorgen 

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

Camel skriver:

Jeg havde en MA i feb. 2011, i uge 10. Jeg fik en kirurgisk udskrabning, og fik der at vide at i en ny graviditet skulle bede min læge om tryghedsscanninger, for jeg ikke skulle bekymre mig for meget. Jeg var afsted første gang i uge 7/8 og der kunne de godt se hjerteblink. Jeg har efterfølgende været scannet 1 ekstra gang for at være sikker på alt så fint ud. Men kan de ikke se hjerteblinket, hvis det er for tidligt, så kan de jo stadig måle på str. om den er aldersvarende.

Da jeg havde min MA forsvandt min kvalme og træthed nogle dage inden jeg havde de blødninger der gjorde mig utryg. Denne gang trøstede min kvalme og træthed mig...

Håber det bedste for dig og  for at den ekstra scanning bliver en god oplevelse 

Tak fordi du delte din historie! Det forfærdeligt at gennemg en abort så håber inderligt jeg ik ska opleve det igen! Er i uge 7 så håber det ka ses og ellers måles ja - men vil nu gerne se det blink

Symtomerne på kroppen er stadig med mig! Så håber på det bedste 

Anmeld

1. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg har været meget opmærksom på hvornår jeg sku scannes for først havde jeg faktisk fået indkaldelse til 26.4.. Altså sidste uge hvor jeg var 5+4 uger henne. Ringede selv og bad om senere dato for ville helst undgå at blive sendt hjem og vente pga manglendehjerteblink - ska helst ikk være pga det for tidligt man ikk ka se det.. Hospital gav mig ret og sagde at man burde ku se det i uge 7.. Og imorgen er jeg 6+3..

Håber!

Tak fordi du skrev - håber alt er normalt imorgen 

Uge 7 er også først 7+... ellers hedder det 7. uge.... Men håber da for dig at de kan se det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.