Anonym skriver:
Hejsa med jer!
Må bare dele min nervøsitet med nogen.. Er i uge 7 nu og skal til tidlig scanning imorgen på hospital da jeg havde en MA (hedder det vist) i januar.. Jeg nåede sidste gang helt frem til uge 10 før jeg begyndte at bløde og ved akut scanning opdagede man at foster kun var 5+5 uger gammelt.. Så det længe jeg har gået og troet jeg var gravid og det ønsker jeg bare ikke igen :-(
Så imorgen er jeg 6+3 uger henne og her burde man ku se hjerteblink ved indvendig scanning.. Jeg er SÅ NERVØS og lidt bange for hvad nu hvis det er gået galt igen?
Er nervøs for hvad jeg vil se på den skærm :-( har endnu ikk rigtig turde glæde mig over denne graviditet, det som om jeg først ska se det før jeg giver mig selv lov til at være glad.. Sidst var jeg overlykkelig indtil jeg fik den bombe at det var gået i stå, blev så ulykkelig..
Åh kryds fingre for mig hvis nogen har overskud?
Nogdn som har oplevet noget lignende mon? Burde ku se hjerteblink 6+3 ikke?

Du kan tro at jeg vil
for dig i morgen.
Jeg kan i hvert fald godt forstå at du er nervøs - jeg har selv været der. Året før jeg fik Isabella havde jeg haft en MA, da vi kom til nakkefoldsscanning, så jeg var rimelig nervøs da jeg 6 mrd. efter kom igen - og så lå der bare den lækreste lille baby og sprællede 
Anmeld