Har du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Jeg venter mit 2.barn... og jeg har tænkt på om jeg mon slipper for "babymærkerne" denne omgang også? 

Sidst var jeg enorm stor men ikke ét eneste mærke har sat sig på min mave, hvilket jeg selvfølglig er glad for... MEN jeg ved med mig selv at jeg ikke vil bryde sammen hvis jeg får de såkaldte "babymærker" for det er sgu hårdt for kroppen at være gravid...

Har du strækmærker? 

Hvornår fik du dem?

Hvordan har du det med dem?

Har og fik mange og er stolt af dem Fik dem da jeg var lidt over halvvejs tror jeg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Har og fik mange og er stolt af dem Fik dem da jeg var lidt over halvvejs tror jeg...

Anmeld

30. april 2012

SandieRa

Nix fik ikke et eneste og jeg tror også det kan være arveligt for min mor fik heller ingen

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Jeg venter mit 2.barn... og jeg har tænkt på om jeg mon slipper for "babymærkerne" denne omgang også? 

Sidst var jeg enorm stor men ikke ét eneste mærke har sat sig på min mave, hvilket jeg selvfølglig er glad for... MEN jeg ved med mig selv at jeg ikke vil bryde sammen hvis jeg får de såkaldte "babymærker" for det er sgu hårdt for kroppen at være gravid...

Har du strækmærker? 

Hvornår fik du dem?

Hvordan har du det med dem?

Har en smule på maven og hader dem. Ja, jeg er ikke så meget for kropsudsmykning af denne art

Men de er mindre og mindre synlige med tiden, så man lærer at leve med dem

Anmeld

30. april 2012

Sujan

Jeg fik mine de sidste 14 dage,af min graviditet.. sidder under navlen og kan næsten dække dem med trussekanten

Anmeld

30. april 2012

Kløver

Med min den 1 fik jeg masser af strækmærker på maven, ved nr 2 tror jeg ikke jeg har fået nogle ekstra på maven, dog fået i siderne og mistanke om nogle bagpå, men lidt svært at se selv
Har det helt fint, de er jo kommet af en årsag og minder mig bare om det jeg har gået igennem for at få 2 skønne børn, jeg ikke ville undvære for noget <3
Vil hellere være stolt og glad over at jeg har fået 2 skønne børn, og blive mindet om dem end være ked af min krops forandringer. Det er naturligt, og mærkerne er jo kommet af en årsag og en meget positiv en af slagsen

Anmeld

30. april 2012

Mira0911

Ork ja masser på maven og brysterne... De genere mig på ingen måder, det er jo tegn på at jeg har fået 2 dejlige guldklumper.... 

Anmeld

1. maj 2012

Nolle

Jeg er flud a dem, og fik de første i uge 13. Men så kom mor hjem med noget creme og nu de næsten "væk"

Anmeld

1. maj 2012

lio

MorDk skriver:

Er der nogle der ved om det er arveligt? Sys jeg har hørt at det er genetisk bestemt? Hmm...?

Det er vidst hormonelt og kan være arveligt.

Selv har jeg ikke i min biologiske familie set strækmærker NOGEN SINDE og jeg har selv fået det i mine teenage-år. (dog ingen på maven endnu er i uge 33)

Anmeld

1. maj 2012

Guldimaven

Jeg har sådan okay med strækmærker rundt om min navle.. De startede omkring uge 30 tror jeg ca, og har så bare udvilket sig siden.

Det er lidt svært at vurdere hvor slemt det står til når først jeg har født, da de ikke er vildt tydelige nu, men jeg syntes de bliver meget tydelige når jeg presser mit maveskin sammen..

Dog kan man kun se mine strækmærker forfra på maven, hvis man ser mig fra siden kan man ikke se dem.

Jeg har det helt fint med mine strækmærker indtil videre, det er ikke noget jeg tager så tungt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.