Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg venter mit 2.barn... og jeg har tænkt på om jeg mon slipper for "babymærkerne" denne omgang også?
Sidst var jeg enorm stor men ikke ét eneste mærke har sat sig på min mave, hvilket jeg selvfølglig er glad for... MEN jeg ved med mig selv at jeg ikke vil bryde sammen hvis jeg får de såkaldte "babymærker" for det er sgu hårdt for kroppen at være gravid...
Har du strækmærker?
Hvornår fik du dem?
Hvordan har du det med dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Masser af dem
Jeg fik dem i uge 30 ca med Tristan.. Fik ikke flere med Ene...
Jeg er total ligeglad med dem.. Hvis jeg bare kan få maven til at være mindre "dunk" så er jeg glad..
Har selv været heldig at slippe for strækmærker ved begge mine graviditeter og min mor har fået fire børn og har aldrig fået strækmærker. Så mon ikke når du er sluppet første gang at det fortsætter sådan, men ved det ikke..
Her fik fik jeg ik et enste strækmærke i min første graviditet, men denne gang har jeg fået lidt på venstre side af maven. Og de KLØER helt vildt! Er i uge 31 i morgen og de kom for ca 14 dage siden Vh stine
Er der nogle der ved om det er arveligt? Sys jeg har hørt at det er genetisk bestemt? Hmm...?
Jeg venter mit 2.barn... og jeg har tænkt på om jeg mon slipper for "babymærkerne" denne omgang også? Sidst var jeg enorm stor men ikke ét eneste mærke har sat sig på min mave, hvilket jeg selvfølglig er glad for... MEN jeg ved med mig selv at jeg ikke vil bryde sammen hvis jeg får de såkaldte "babymærker" for det er sgu hårdt for kroppen at være gravid... Har du strækmærker? Hvornår fik du dem? Hvordan har du det med dem?
Ork, jeg har masser af dem Jeg fik de første halvvejs i min graviditet og jeg er bestemt ikke kede af dem, for der er kommet noget godt ud af det Haha, jeg jokede med om der var nogle der var parat til en gang kryds og bolle på min mave!!
Jeg fik en hel del under navlen og ned.. som også er ret brede..Jeg begyndte få dem fra uge 20 og frem.. Hvis jeg f.eks. sad stille i stolen kunne jeg mærke når jeg fik et I starten havde jeg det vildt dårlig!! Også lang tid efter fødslen (min datter er 14 mdr nu).. Nu er de blevet lysere og mindre synlige.. men jeg er stadig lidt ked over dem.. men tænker ikke meget over det.. men er nok mere pga de mange ekstra kg jeg render rundt med.. Men når jeg får "grimme" tanker om dem tænker jeg bare at vi jo fik vores datter og det så var det jeg måtte ofre.. det værste ved dem er nok når man mærker hen af maven.. føles så ubehageligt!!
Jep fik fra ca. Uge 20 er nu i uge 31 og ligner mere og mere et stikkelsbær:0/
Jeg elsker dem langt fra, men lever med dem og er ikke ked af dem. Min mand er rigtig sød til at sige alle de rigtige ting om dem så jeg holder dem ud og vi erblevet enige om at jeg bare skal være stolt af dem!
MorDk skriver: Er der nogle der ved om det er arveligt? Sys jeg har hørt at det er genetisk bestemt? Hmm...?
Ja det vidst rigtig nok der skulle være noget om arvelighed! Men der kannok også være andrefaktorer der spiller i d som ens vægt osv.
Ja desværre en hel del både på maven og siderne, øv men endnu værre så fik jeg under graviditet nr 2 også en del bristinger på mine ben og åreknuder åh det er bare så grimt, skal helt sikkert have dem fjernet når det er 100% sikkert at vi ikke skal have flere ellers kommer de bare igen siger min læge.
Men tror slet ikke jeg vil udsætte min lille krop for flere graviditeter for det har godt nok sat sin spor,men er nu også godt tilfredse med de 2 jeg har båret på....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128