Øv er godt nok skuffet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

lio

Super folt du selv har kunne klare den

Øv for en skod opbakning fra ham hva'? - Den må han lie gøre bedre til lille blyp kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

MLT

LilleLene skriver:

Da jeg blev gravid stoppede jeg med at ryge med de samme, og der gik 2-3 måneder, så stoppede min kæreste også

Vi syntes ikke børn og røg passer sammen

Han er faldet i et par gange, men det har været nå han har været sammen med kammerater og sådan, ikke noget i hverdagen

Men så i dag finder jeg en pakke smøger i hans lomme, jeg kysser ham på panden og siger at det er okay, bare han ikke ryger når vi er sammen, for selv efter snart 7 måneder uden en smøg, har jeg stadig VIRKELIG lyst til at ryge

Nu ryger han så 2. smøg på 4 timer Troede virkelig bare han ville lade være når jeg var her, også fordi at jeg har taget det så pænt, og slet ikke blevet sur på ham

Ved ikke om det bare er hormoner, men syntes virkelig at det er dårlig støtte og opbakning, når han ved at jeg stadig har lysten til at ryge

Hvor er det flot, at du holder det og står fast!! 

Anmeld

1. maj 2012

EKBJ

LilleLene skriver:

Da jeg blev gravid stoppede jeg med at ryge med de samme, og der gik 2-3 måneder, så stoppede min kæreste også

Vi syntes ikke børn og røg passer sammen

Han er faldet i et par gange, men det har været nå han har været sammen med kammerater og sådan, ikke noget i hverdagen

Men så i dag finder jeg en pakke smøger i hans lomme, jeg kysser ham på panden og siger at det er okay, bare han ikke ryger når vi er sammen, for selv efter snart 7 måneder uden en smøg, har jeg stadig VIRKELIG lyst til at ryge

Nu ryger han så 2. smøg på 4 timer Troede virkelig bare han ville lade være når jeg var her, også fordi at jeg har taget det så pænt, og slet ikke blevet sur på ham

Ved ikke om det bare er hormoner, men syntes virkelig at det er dårlig støtte og opbakning, når han ved at jeg stadig har lysten til at ryge

Min kæreste ryger stadigvæk, selvom han har vidst i over 6 måneder at han burde stoppe (han har lovet mig at stoppe inden den bette kommer) og jeg har altså termin om en uge!

Anmeld

1. maj 2012

LilleLene

B&J skriver:

kan du ikke prøve at spøre ham om i kan finde nogle andre midler steder for rygningen??? for min kæreste er også lige stoppet og han syntes nemlig det var møg hammer hårdt så brugte han sutte tabeletter istedet i 3mdr også trappede han stille og roligt ud af dem og hver gang han fik lyst til at ryge drak han et glas vand lyder mærkeligt men det virkede sku

håber han stopper igen især når i skulle støtte hinanden

Ej hvor godt

Anmeld

1. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Super folt du selv har kunne klare den

Øv for en skod opbakning fra ham hva'? - Den må han lie gøre bedre til lille blyp kommer.

ja det kommer han til da

Anmeld

1. maj 2012

LilleLene

MLT skriver:

Hvor er det flot, at du holder det og står fast!! 

tak

Anmeld

1. maj 2012

LilleLene

EKBJ skriver:

Min kæreste ryger stadigvæk, selvom han har vidst i over 6 måneder at han burde stoppe (han har lovet mig at stoppe inden den bette kommer) og jeg har altså termin om en uge!

øv, håber han holder hvad han lover

Anmeld

1. maj 2012

Guldimaven

Nej, det syntes jeg godt nok heller ikke han kan være bekendt!

Kæmpe kram til dig! 

Anmeld

1. maj 2012

LilleLene

Guldimaven skriver:

Nej, det syntes jeg godt nok heller ikke han kan være bekendt!

Kæmpe kram til dig! 

tak

Anmeld

1. maj 2012

TeamRocket

Wooow jeg havde smidt dem ud hvis jeg fandt cigaretter.. Røgen sætter sig i tøj og på vægge, i tæpper og på hans hud, passiv rygning er skide farligt for en baby! Ikke noget mit barn skulle udsættes for. Ved han godt at rygning giver større chance for astma og vuggedød  Hvis han ryger indefor udsætter han baby for fare- luft ud og forbyd smøger fra nu af! Det havde jeg ihvertfald gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.