Øv er godt nok skuffet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. april 2012

LilleLene

Da jeg blev gravid stoppede jeg med at ryge med de samme, og der gik 2-3 måneder, så stoppede min kæreste også

Vi syntes ikke børn og røg passer sammen

Han er faldet i et par gange, men det har været nå han har været sammen med kammerater og sådan, ikke noget i hverdagen

Men så i dag finder jeg en pakke smøger i hans lomme, jeg kysser ham på panden og siger at det er okay, bare han ikke ryger når vi er sammen, for selv efter snart 7 måneder uden en smøg, har jeg stadig VIRKELIG lyst til at ryge

Nu ryger han så 2. smøg på 4 timer Troede virkelig bare han ville lade være når jeg var her, også fordi at jeg har taget det så pænt, og slet ikke blevet sur på ham

Ved ikke om det bare er hormoner, men syntes virkelig at det er dårlig støtte og opbakning, når han ved at jeg stadig har lysten til at ryge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Ansemusen

Det er TOTALT dårlig støtte, når I skal have et barn sammen, og det kan han ikke være bekendt!

Anmeld

30. april 2012

LilleLene

Ansemusen skriver:

Det er TOTALT dårlig støtte, når I skal have et barn sammen, og det kan han ikke være bekendt!

godt det ikke kun er mig der synes det

Anmeld

30. april 2012

maria_wlt

LilleLene skriver:

Da jeg blev gravid stoppede jeg med at ryge med de samme, og der gik 2-3 måneder, så stoppede min kæreste også

Vi syntes ikke børn og røg passer sammen

Han er faldet i et par gange, men det har været nå han har været sammen med kammerater og sådan, ikke noget i hverdagen

Men så i dag finder jeg en pakke smøger i hans lomme, jeg kysser ham på panden og siger at det er okay, bare han ikke ryger når vi er sammen, for selv efter snart 7 måneder uden en smøg, har jeg stadig VIRKELIG lyst til at ryge

Nu ryger han så 2. smøg på 4 timer Troede virkelig bare han ville lade være når jeg var her, også fordi at jeg har taget det så pænt, og slet ikke blevet sur på ham

Ved ikke om det bare er hormoner, men syntes virkelig at det er dårlig støtte og opbakning, når han ved at jeg stadig har lysten til at ryge

ØV en røv opbakning....  Synes jeg virkelig ikke at han kan være bekendt..

Børn og rygning passer nemlig slet ikke sammen.. Håber virkelig at han stopper for JERES skyld..

Anmeld

30. april 2012

Lotus86

Synes godt nok heller ikke han kan være det bekendt, virker lidt som om han udnytter din 'godhed' hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

30. april 2012

LilleLene

maria_wlt skriver:

ØV en røv opbakning....  Synes jeg virkelig ikke at han kan være bekendt..

Børn og rygning passer nemlig slet ikke sammen.. Håber virkelig at han stopper for JERES skyld..

håber han stopper når bebse kommer, for er virkelig sippet med røg og børn

Anmeld

30. april 2012

LilleLene

Lotus86 skriver:

Synes godt nok heller ikke han kan være det bekendt, virker lidt som om han udnytter din 'godhed' hvis man kan sige det sådan.

vil hellere ikke blive sur, og så han er ærlig, end at jeg bliver sur over det og han så lyver overfor mig

Anmeld

30. april 2012

FruK

Øv, det kan han ikke være bekendt!!

Jeg synes du skal slå i bordet og sige at du gerne vil have at han ikke gør det hjemme eller når I er sammen.

Det er SÅ sejt at du er stoppet for jeres barns skyld, og det burde han bakke dig op i, i stedet for at gøre det sværere for dig. 

Anmeld

1. maj 2012

LilleLene

FruK skriver:

Øv, det kan han ikke være bekendt!!

Jeg synes du skal slå i bordet og sige at du gerne vil have at han ikke gør det hjemme eller når I er sammen.

Det er SÅ sejt at du er stoppet for jeres barns skyld, og det burde han bakke dig op i, i stedet for at gøre det sværere for dig. 

Det tror jeg også at jeg gør, hvis han gør det igen i dag

taaak jeg syntes det er egoistisk at ryge som gravid

Anmeld

1. maj 2012

B&J

kan du ikke prøve at spøre ham om i kan finde nogle andre midler steder for rygningen??? for min kæreste er også lige stoppet og han syntes nemlig det var møg hammer hårdt så brugte han sutte tabeletter istedet i 3mdr også trappede han stille og roligt ud af dem og hver gang han fik lyst til at ryge drak han et glas vand lyder mærkeligt men det virkede sku

håber han stopper igen især når i skulle støtte hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.