til jer der har fået store bryster opereret mindre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Anonym

mc90 skriver:

Hej med dig.

Jeg fik opereret mine bryster forrig sommer.. Jeg fik et såkaldt "løft", hvor man strammer op og gør brystet mindre, og evt fedtsuger lidt hvis det er behov for det. Da jeg ønskede at mine bryster skulle være runde, fik jeg også lagt 225 ml silikone i hvert bryst.

Men det kan man jo undlade, hvis man ønsker brystet skal blive mindre.

Jeg kan varmt anbefale KBH's privathospital, hvor jeg blev opereret af Bennedickte Thuesen, som er en af de dygtigste plastik kiruger i Danmark, og stedet og personalet er simpelthen så imødekommende..

Men operationen du ønsker er det man kalder et stort brystløft.

Jeg har været meget tilfreds med at få "reduceret" brysterne.

Har du spørgsmål er du velkommen til at smide en privatbesked. Held og lykke med det :-)

Michelle

Det TS vil have foretaget er en brystreduktion (inkl. brystløft - dette følger som regel naturligt med)

Ved et almindeligt brystløft får man udelukkende fjernet den overflødige hud - altså hverken taget noget ud eller lagt noget ind.

Det du har fået lavet er et brystløft + brystimplantater. I og med du har fået lagt fylde I, kan det da ikke betragtes som en brystreduktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

mc90

Anonym skriver:

Jeg er midtjyde så KBH er lidt langt væk for mig... Men tusind tak for dit positive indlæg.  Det er muligt jeg vender tilbage med en PB. Hvor lang tid gik der inden du var smertefri og var dig selv igen i din egen BH?

MVH Ano X

Fik en special BH fra hospitalet, som jeg mener jeg havde på 1 8-10 uger, men smerterne var væk efter 14 dages tid.. de første 3 var værst ;-)

Anmeld

30. april 2012

mc90

Anonym skriver:

Det TS vil have foretaget er en brystreduktion (inkl. brystløft - dette følger som regel naturligt med)

Ved et almindeligt brystløft får man udelukkende fjernet den overflødige hud - altså hverken taget noget ud eller lagt noget ind.

Det du har fået lavet er et brystløft + brystimplantater. I og med du har fået lagt fylde I, kan det da ikke betragtes som en brystreduktion

Hej med dig,

Jo det var en brystreduktion! - en meget omfattende en af slagtens. Men hvor man samtidigt lavede et løft. Fik fjenet meget hud, og mine bryster var asymetriske. Fik reduktionen til "løft-pris" - da jeg også fik silikone i, men jo bestemt en meget omfattede reduktion jeg fik lavet!

Anmeld

30. april 2012

Anonym

mc90 skriver:

Hej med dig,

Jo det var en brystreduktion! - en meget omfattende en af slagtens. Men hvor man samtidigt lavede et løft. Fik fjenet meget hud, og mine bryster var asymetriske. Fik reduktionen til "løft-pris" - da jeg også fik silikone i, men jo bestemt en meget omfattede reduktion jeg fik lavet!

Var ikke min mening at "undervurdere" din operation. Det er da et stort indgreb lige meget om man får lavet reduktion, løft, eller implantater.
Men så forstår jeg det sådan, at du både har fået fjernet dit eget bryst væv samt lagt implantater.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.