Anonym skriver:
Tusind tak for dit positive indlæg.
Jeg ammer ikke, da det desværre ikke var muligt for mig og er ret sikker på at jeg heller ikke kommer til det, skulle der komme en baby mere til os. Jeg tænker dog også at ejg vil vente med operatione til efter baby nr. 2, dog mere pga. vægtøgning mm.
Var du meget plaget af smerter efterfølgende? Hvor længe gik der inden du "var dig selv igen"? Altså gå i egen BH uden smerter mm.
MVH Ano X
Det er også en god ide at vente, også fordi man jo alt andet lige får meget større bryster når man er gravid, og når det ekstra fedt forsvinder, er det jo ikke sikkert huden følger med, så personligt ville jeg syntes det var spild af penge. Hellere vente også være sikker på, at den nye investering ikke bliver ødelagt.
Jeg kan huske, at jeg skulle være sygemeldt i 14 dage.
Kan huske, at smerterne var store de første dage, men man får jo smerte stillende. Kan ikke huske hvornår de aftog helt, men havde vist ikke smerter da jeg startede på arbejde igen.
Du skal gå med en speciel BH i.... bom bom bom... 3-6 måneder måske... Simpelthen for at støtte brystet ordentlig mens det heler.
Det jeg husker som det mest irriterende var, at man ikke må løfte mere end x antal kilo i x antal tid. Dette SKAL man altså overholde, ellers kan det give rigtig grimme ar + evt. betændelse. Jeg havde jo ikke børn dengang, så det var ikke svært for mig at undgå løft af børn, men det var lidt besværligt at handle, da jeg jo ikke måtte bære mere end ca 3 kilo hjem af gangen.
Jeg måtte heller ikke løfte armene op over hovedet den første tid, så jeg måtte have hjælp når jeg skulle vaske hår.
MEN det er jo INGENTING, jeg er SÅ glad for min operation...