Hvad skal jeg tænke eller tro...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

NY UPDATE:

Jeg fik taget anden blodprøve i dag og er netop blevet ringet op af en sygeplejerske! TALLET STIGER!!! Og ikke nok med det, tallet er meget højt!!! Jeg er STADIG gravid!!! 

Hende der scannede mig var bare ALT for hurtig til at male fanden på væggen og antage, at fosteret var dødt, fremfor at tænke, at jeg bare kunne være kortere henne end antaget!!

Så ser verden pludselig lys og smuk ud igen!

Jeg skal til en ny scanning i morgen. 

Yaaay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Nattøs

sikke en historie. 

Utroligt dårligt af hendes scannings damen. jeg var blevet stik tosset. 

Men dejlig at barnet stadigvæk lever og har det godt

Anmeld

4. maj 2012

TR

Anonym skriver:

Tak for jeres svar!

UPDATE:

Jeg valgte at aflægge min læge et besøg her til eftermiddag, for at komme ud med min tvivl. Hun sagde så til mig, at mine tanker er fuldstændigt korrekte! Hende der scannede mig, har været alt for hurtig på aftrækkeren til at dømme fosteret for dødt. Det KAN det godt være, men som det ser ud nu, kan det gå begge veje: Enten er jeg så langt henne, som vi har regnet med, og fosteret gik til grunde omkring uge 5, ELLER også er jeg slet ikke så langt henne som antaget, og den lille har det fint!!

Puha, nu er der da i det mindste håb! Men der er stadig uendeligt længe til onsdag!! Hvis den har det fint og trives i bedste velgående, tror jeg sq næsten, det er på sin plads med en klage over hende der scannede mig, fordi hun med sit sortsyn fik både mig og min forlovede til at knække og sidde og tude over noget, som hun med sin erfaring på området faktisk burde vide.... Nu må vi se.

for mig og den lille, tak!  

(PS: så meget for en TRYGHEDSscanning, hvabehar'?)

Hun skal da bare ha en klage ! Hvis det viser sig for hun har været for hurtig !, krydser alt jeg har for at det hele er som det skal være !

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Nej hvor dejligt at logge på og se så mange skønne beskeder! Mange tak!!

Jeg var til 2. scanning onsdag, hvor ham der scannede mig (heldigvis ikke den samme som første gang!) meget hurtigt konstaterede at spiren er vokset og det hele ser fint og fuldstændigt normalt ud! Han så endda hjerteblink!

Yderligere mener han, jeg er mellem 6. og 7. uge, så hvordan hende den første kun to dage tidligere kunne konkludere at fosteret er dødt i 5. uge, fatter jeg slet ikke!!!

Hun tog fejl og nåede at smadre os fuldstændigt pga. sin komplette inkompetence! I retrospekt er jeg rødglødende af raseri over vi skulle hives igennem det cirkus, men tanken om at alt er som det skal være, og den lille har det godt, opvejer heldigvis alle de negative tanker...

Jeg er gravid og den lille vokser som den skal!!  (7-9-13)

Endnu en gang tak, piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.