Jeg har bevæget mig ud i shorts idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

An&Jo

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Jeg synes virkelig at du har nogle flotte ben Hvis de var mine havde jeg vist dem hele tiden

Det gør jeg også.. bare i stramme jeans istedet, eller leggins..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Masig

An&Jo skriver:

jaja, sådan skriver jeg jo fordi jeg stadig mangler at stramme op.. derfor var det nok heller ikke med den største selvtillid jeg gik ud af døren imorges for at tage i skole..

Men fed det synes jeg bestemt ikke jeg er mere.. det var jeg dog for et år siden, men gik aktivt igang med kampen mod kiloene, og det hjalp bestemt..

Nej for pokker, du ser da skide godt ud.... Så du behøver da slet ikke være nervøs for at gå ud i de short der....

Anmeld

30. april 2012

kiwilouise

An&Jo skriver:

Det gør jeg også.. bare i stramme jeans istedet, eller leggins..

må vi ikke se før og efter billede

Anmeld

30. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Altså hvis jeg var en mand....! Hahaha! Du ser skide godt ud!

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor ser du flot ud!! Vh stine

Anmeld

30. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

F******ck du ser godt ud
Wouw...

Anmeld

30. april 2012

La´chrissen

An&Jo skriver:

og det er første gang i MANGE år jeg har et par shorts på.. Jeg har altid syntes at mine lår var for fede til at gå i shorts, og det synes jeg på sin vis stadig de er, og derfor er de også camoufleret lidt med strømpebukser i sort, så de er knap så tydelige..

Men samtidig med at jeg vil vise jer hvordan jeg ser ud i shorts, så kan i da lige få lov at se kroppen efter mit massive vægttab som stadig ikke er helt færdig, da jeg lige har taget et par kg på igen efter opsætning af spiralen..

wauv

Anmeld

30. april 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

og det er første gang i MANGE år jeg har et par shorts på.. Jeg har altid syntes at mine lår var for fede til at gå i shorts, og det synes jeg på sin vis stadig de er, og derfor er de også camoufleret lidt med strømpebukser i sort, så de er knap så tydelige..

Men samtidig med at jeg vil vise jer hvordan jeg ser ud i shorts, så kan i da lige få lov at se kroppen efter mit massive vægttab som stadig ikke er helt færdig, da jeg lige har taget et par kg på igen efter opsætning af spiralen..

Du ser sku godt ud  

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Masig skriver:

Nej for pokker, du ser da skide godt ud.... Så du behøver da slet ikke være nervøs for at gå ud i de short der....

tak..

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

kiwilouise skriver:

må vi ikke se før og efter billede

joo, her har du mit før billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.