Jeg har bevæget mig ud i shorts idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Dot D

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiift...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

An&Jo

bullerbassen skriver:

Bytter også gerne hvis du ikke er helt tilfreds

Ser godt ud , hvor meget har du tabt ??

jamen i siger bare til..

Jeg har tabt ca 17 kg, men der er så desværre kommet nogen på igen her efter jeg fik min spiral lagt op..

det betyder os at de shorts der sidder liiiige stramt nok over maven..

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Dot D skriver:

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiift...

Anmeld

30. april 2012

Masig

An&Jo skriver:

jeg skriver ingen steder jeg er fed..

Skriver jeg stadig lige mangler nogle få kg for at være nede hvor jeg gerne vil være.. jeg snakker hverken om 7 eller 10 kg, men nogle få kg der forhåbentlig forsvinder af sig selv under min opstramning..

"Jeg har altid syntes at mine lår var for fede til at gå i shorts, og det synes jeg på sin vis stadig de er"

Var bare den sætning jeg studsede over, for fede det er dine lår da på ingen måde!!! Synes det ser skide godt ud

Anmeld

30. april 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

jamen i siger bare til..

Jeg har tabt ca 17 kg, men der er så desværre kommet nogen på igen her efter jeg fik min spiral lagt op..

det betyder os at de shorts der sidder liiiige stramt nok over maven..

Sejt

pu ha kan ikke komme af med mine 5-6 kg 

Bytter ski gerne ...

syntes du ser godt ud

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

Masig skriver:

"Jeg har altid syntes at mine lår var for fede til at gå i shorts, og det synes jeg på sin vis stadig de er"

Var bare den sætning jeg studsede over, for fede det er dine lår da på ingen måde!!! Synes det ser skide godt ud

jaja, sådan skriver jeg jo fordi jeg stadig mangler at stramme op.. derfor var det nok heller ikke med den største selvtillid jeg gik ud af døren imorges for at tage i skole..

Men fed det synes jeg bestemt ikke jeg er mere.. det var jeg dog for et år siden, men gik aktivt igang med kampen mod kiloene, og det hjalp bestemt..

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

bullerbassen skriver:

Sejt

pu ha kan ikke komme af med mine 5-6 kg 

Bytter ski gerne ...

syntes du ser godt ud

få kg er også mange gange sværere end mange kg.. for når det er mange kg så går det stærkt med at komme igang, og så holder man motivationen oppe.. det er lidt sværere når der er knap så mange der skal af..

Men tak..

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
An&Jo skriver:

og det er første gang i MANGE år jeg har et par shorts på.. Jeg har altid syntes at mine lår var for fede til at gå i shorts, og det synes jeg på sin vis stadig de er, og derfor er de også camoufleret lidt med strømpebukser i sort, så de er knap så tydelige..

Men samtidig med at jeg vil vise jer hvordan jeg ser ud i shorts, så kan i da lige få lov at se kroppen efter mit massive vægttab som stadig ikke er helt færdig, da jeg lige har taget et par kg på igen efter opsætning af spiralen..

Det første jeg tænkte da jeg så billedet. Gud, hvor har hun tabt sig. Du ser skide godt ud og synes nu godt du kan bære shorts

Anmeld

30. april 2012

An&Jo

mor:) skriver:

Det første jeg tænkte da jeg så billedet. Gud, hvor har hun tabt sig. Du ser skide godt ud og synes nu godt du kan bære shorts

tak..

Jaa har tabt mig ret meget efterhånden..

Anmeld

30. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

An&Jo skriver:

og det er første gang i MANGE år jeg har et par shorts på.. Jeg har altid syntes at mine lår var for fede til at gå i shorts, og det synes jeg på sin vis stadig de er, og derfor er de også camoufleret lidt med strømpebukser i sort, så de er knap så tydelige..

Men samtidig med at jeg vil vise jer hvordan jeg ser ud i shorts, så kan i da lige få lov at se kroppen efter mit massive vægttab som stadig ikke er helt færdig, da jeg lige har taget et par kg på igen efter opsætning af spiralen..

Jeg synes virkelig at du har nogle flotte ben Hvis de var mine havde jeg vist dem hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.